McDonald prezentuje luksusowe opakowania na… burgery

McDonald i luksus to dwa słowa, które nie idą w parze. Jednak brytyjska odnoga tego najbardziej znanego fast foodu na świecie postanowiła trochę zmienić wizerunek marki i zaprosiła do współpracy jednego ze swoich najzdolniejszych projektantów – Juliena Macdonalda. Nie wiemy czy to jego nazwisko czy talent miały tutaj znaczenie, ale z pewnością jest to jedna z najbardziej niespodziewanych akcji, o jakich słyszeliśmy od dawna.

Julien Macdonald to nazwisko wciąż stosunkowo nieznane w porównaniu z innymi projektantami z wysp, jednak jego portfolio jest niezwykle bogate. Zaraz po studiach na prestiżowej uczelni Royal College of Art otrzymał pracę w Chanel u boku Karla Lagerfelda, jednocześnie projektując dzianiny dla domu mody Alexander McQueen. Potem jego kariera nabrała tempa, a nazwisko trafiło na pierwsze strony gazet dzięki Givenchy, gdzie przez trzy lata sprawował funkcję dyrektora kreatywnego. Jednak w 2004 roku porzucił Paryż i skupił się na własnej marce. Dzisiaj jego bogato zdobione suknie są wśród faworytów gwiazd na czerwonym dywanie. Odważną kreację autorstwa Macdonalda w ostatnim czasie miała na sobie chociażby Bella Hadid, która często wybiera projekty Brytyjczyka.

Teraz słabość do jego estetyki przyznała również sieć McDonald. Julien zaprojektował bowiem serię opakowań na burgery w ramach nowej polityki fast foodów, która chce połączyć zwykłe życie oraz luksus. To nie pierwszy raz kiedy złote arkady mieszają się ze światem mody. Kolekcję inspirowaną McDonaldem zaprezentował chociażby Jeremy Scott dla Moschino, jednak tym razem efekty współpracy nie pojawią się na wybiegu, ale wewnątrz lokali sieciówki. Czerwone, tekturowe opakowania, które wszyscy tak dobrze znamy, zamienią się w czarno-złote cudeńka ozdobione uwielbianymi przez Juliena kryształkami. Pudełka dostępne w wybranych punktach w Wielkiej Brytanii, będą również do kupienia przez klientów.  A to jedno ozdobione prawdziwymi kryształkami zostanie wystawione na specjalną aukcję, z której dochód będzie przekazany na organizacje wspierane przez fundację Ronalda McDonalda.

Przyznajemy, że pomysł zrobienia z McDonalda „luksusowego” fast foodu wydaje się co najmniej nietrafiony, ale kto wie? Może to początek światowego trendu i w Polsce również doczekamy się ekskluzywnych opakowań na burgery za 4 złote.

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności