MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
McDonald prezentuje luksusowe opakowania na… burgery
29.08.2017 Paulina Kosim
Julien Macdonald to nazwisko wciąż stosunkowo nieznane w porównaniu z innymi projektantami z wysp, jednak jego portfolio jest niezwykle bogate. Zaraz po studiach na prestiżowej uczelni Royal College of Art otrzymał pracę w Chanel u boku Karla Lagerfelda, jednocześnie projektując dzianiny dla domu mody Alexander McQueen. Potem jego kariera nabrała tempa, a nazwisko trafiło na pierwsze strony gazet dzięki Givenchy, gdzie przez trzy lata sprawował funkcję dyrektora kreatywnego. Jednak w 2004 roku porzucił Paryż i skupił się na własnej marce. Dzisiaj jego bogato zdobione suknie są wśród faworytów gwiazd na czerwonym dywanie. Odważną kreację autorstwa Macdonalda w ostatnim czasie miała na sobie chociażby Bella Hadid, która często wybiera projekty Brytyjczyka.
Teraz słabość do jego estetyki przyznała również sieć McDonald. Julien zaprojektował bowiem serię opakowań na burgery w ramach nowej polityki fast foodów, która chce połączyć zwykłe życie oraz luksus. To nie pierwszy raz kiedy złote arkady mieszają się ze światem mody. Kolekcję inspirowaną McDonaldem zaprezentował chociażby Jeremy Scott dla Moschino, jednak tym razem efekty współpracy nie pojawią się na wybiegu, ale wewnątrz lokali sieciówki. Czerwone, tekturowe opakowania, które wszyscy tak dobrze znamy, zamienią się w czarno-złote cudeńka ozdobione uwielbianymi przez Juliena kryształkami. Pudełka dostępne w wybranych punktach w Wielkiej Brytanii, będą również do kupienia przez klientów. A to jedno ozdobione prawdziwymi kryształkami zostanie wystawione na specjalną aukcję, z której dochód będzie przekazany na organizacje wspierane przez fundację Ronalda McDonalda.
Przyznajemy, że pomysł zrobienia z McDonalda „luksusowego” fast foodu wydaje się co najmniej nietrafiony, ale kto wie? Może to początek światowego trendu i w Polsce również doczekamy się ekskluzywnych opakowań na burgery za 4 złote.