MODA, FASHION MAN

Mateusz Banasiuk w najnowszej kampanii Vistula

21.02.2024 FASHIONPOST

Mateusz Banasiuk w najnowszej kampanii Vistula

Klasyka, która wyraża męskość i dotrzymuje kroku nowoczesności” – to jeden ze sloganów przyświecających nowej kampanii Vistula ICONS. Nowoczesny mężczyzna według Vistula nie boi się wyrażać swoich emocji i samego siebie również poprzez ubrania. Marka tworząc różnorodne projekty wychodzi naprzeciw jego potrzebom. Pierwszym bohaterem kampanii ICONS został znany aktor Mateusz Banasiuk.

Na przestrzeni lat widzimy, jak ewoluowała moda męska, jednak jej DNA pozostaje niezmienne – garnitur to produkt wyjątkowy, z którym nie jest w stanie konkurować żaden inny element męskiej szafy. Nie może zabraknąć go  na studniówce, rozmowie o pracę, uroczystości rodzinnej czy spotkaniu biznesowym. Garnitur to męski power dressing, który marka Vistula od ponad 50. lat doskonali, sprawiając, że podąża on za zmieniającymi się potrzebami i trendami w obszarze mody formalnej. 

Czym jest nowa męskość? To pytanie zainspirowało markę Vistula do spojrzenia na męskość w kontekście ubioru formalnego. Świadomość siebie, otwartość na zmiany i różnorodność – to cechy marki, które bliskie są również mężczyznom, zaproszonym do kampanii ICONS. Wraz z nimi, garnitur staje się symbolem świadomej męskości.

Pierwszym mężczyzną zaproszonym do kampanii jest Mateusz Banasiuk, uznany aktor młodego pokolenia. W pracy, w życiu prywatnym i w modzie jest otwarty na zmiany i nowe wyzwania. Nie boi się odważnych, wymagających ról (choćby w głośnych „Płynących wieżowcach” Tomasza Wasilewskiego). Chroni swoją prywatność, ale w wywiadach otwarcie mówi o bezgranicznej miłości do syna. Jest również bardzo aktywny, realizuje pasje sportowe (surfing, jazdę na rolkach) i muzyczne (gra na perkusji). Zawsze świetnie ubrany, zwykle stawia na elegancki look z nowoczesnym sznytem.