„Wspólnie zdecydowaliśmy o zakończeniu współpracy” – taką informację do prasy przekazał Mauro Grimaldi, CEO marki Emilio Pucci. „Chciałbym osobiście podziękować za pełną profesjonalizmu współpracę, która miała miejsce przez ostatnie dwa lata” – dodał Massimo Giorgetti. Tak obie strony skomentowały zakończenie niedługiej przygody, jaką było tworzenie mody dla jednego z najstarszych, włoskich domów mody, które początki sięgają czasów powojennych.
Kampania Emilio Pucci jesień-zima 2016
Kolekcja Pucci jesień-zima 2016
Giorgetti ma już inne plany. Przystojny Włoch zamierza poświęcić się własne marce, MSGM, którą założył w 2009 roku. Twierdzi, że wymaga ona jego większej uwagi i poświęcenia, aby mogła rozwijać się bardziej dynamicznie i spełniać rosnące oczekiwania klientów. Sportowy szyk, w jakim specjalizuje się projektant i który świetnie sprawdza się w MSGM, niekoniecznie zachwycił klientów skupionych wokół Pucci. Być może rockowo-etniczna stylistyka wypracowana prze jego poprzednika, Petera Dundasa, bardziej przemawiała do wiernych fanek włoskiego szyku.
Kolekcja Pucci jesień-zima 2016
To doświadczenie zapewne okaże się bardzo cenne dla obu stron. Czekamy na nowe kolekcje obu marek!