MODA

Marlu – nowa marka na mapie polskiej mody

22.10.2015 Redakcja Fashion Magazine

Marlu – nowa marka na mapie polskiej mody

Dyrektor Kreatywną MARLU jest Agata Rzepniewska, absolwentka Międzynarodowego Instytutu Projektowania Mody i Marketingu POLIMODA we Florencji. Od lat zdobywała doświadczenie w branży, projektując pod własnym nazwiskiem. Szyła ubrania na zamówienie oraz własne autorskie mini kolekcje. Jej największą inspiracją jest surowiec, ale ogromną wagę przywiązuje także do jakości. Swoim niepowtarzalnym stylem zdobyła już liczne grono stałych klientek.

Propozycje MARLU skierowane są do nowoczesnych i pewnych siebie kobiet, ceniących jakość i funkcjonalność ubioru. Kobieta MARLU mocno stąpa po ziemi i lubi skupiać na sobie spojrzenia innych.

Głównym motywem kolekcji są ręcznie malowane i złocone pióra, które dodają nuty drapieżności klasycznym projektom. W kolekcji znajdziemy także kaszmirowe płaszcze, sukienki o wyraźnej architektonicznej konstrukcji, cygaretki i fantazyjnie skrojone żakiety. Ubrania MARLU wykonane są z najwyższej jakości surowców sprowadzonych z Włoch – jedwabiu, wełny oraz skóry. Poza regularnymi, sezonowymi kolekcjami, co miesiąc będą wprowadzane limitowane serie, czyli unikalne projekty w bardzo ograniczonej ilości.

W kampanii wizerunkowej wystąpiła zjawiskowo piękna Edyta Zając, która stanęła przed obiektywem Macieja Biernasia, fotografa, który współpracował m.in. z włoskim magazynem „Vouge”. Za stylizacje sesji odpowiadała Agata Rzepniewska. Makijaż wykonała Magda Pieczonka, a o fryzury zadbała Magda Korzeniowska. Planem zdjęciowym sesji był jeden z warszawskich apartamentów.

Jesteśmy pewni, że propozycje MARLU będą cieszyć się uznaniem silnych, zdecydowanych i pewnych siebie kobiet.