MODA

Marka Lonely Ghost nadaje nowe znaczenie samotności

30.05.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Marka Lonely Ghost nadaje nowe znaczenie samotności
Współczesna miłość, jak wszystko inne, została przedefiniowana przez pandemię. Streetwearowa marka Lonely Ghost nadaje nowe znaczenie „noszeniu serca na rękawie”.

Marka wypuściła kolekcję kapsułową o nazwie „Text Me When You Get Lonely”, która jest odpowiedzią na współczesną samotność. Indy Blue, założycielka marki Lonely Ghost i osoba odpowiedzialna za media społecznościowe, stara się wzbudzić pozytywne nastawienie i sprawić, by samotność nie była takim tabu. Zauważając, że ludzie są samotni każdego dnia w roku, założycielka stara się wspierać samoakceptację w tym obszarze i dać samotnym znać, że „nie jesteś sam, nawet gdy jesteś samotny”.

Samotność spowodowa pandemią i lockdownem wzrosła w ostatnich latach, a młodzi dorośli są wśród tych, którzy są bardziej dotknięci tym tematem. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród respondentów w 101 różnych krajach, skutki socjalizacyjne COVID-19 spowodowały, że poważna samotność wzrosła do 21 procent w porównaniu do 6 procent przed pandemią. 
 
Kwestia samotności jest coraz bardziej otwarcie poruszana na forach publicznych. Na początku tego miesiąca książę William i księżna Cambridge zachęcali ludzi do docierania do osób cierpiących z powodu samotności „drobnymi aktami życzliwości” podczas nagranej audycji radiowej związanej z Tygodniem Świadomości Zdrowia Psychicznego.

Aby osłodzić urok samotnego życia, Lonely Ghost połączył siły z czekoladową firmą Tony’s Chocolonely. Pierwsze 600 zamówień otrzyma specjalną tabliczkę czekolady Tony’s Chocolonely. To również sprawia, że mogą wygrać jedną z trzech nagród, znajdując „lonely ticket”. 
 
Wraz z zakupionym ubraniem inspirowanym samotnością, troje zwycięzców może wygrać roczny zapas Tony’s Chocolonely — 365 batoników; karta podarunkowa Lonely Ghost o wartości 250 USD lub bilety w obie strony dla dwóch osób, aby odwiedzić zespół Lonely Ghost w stanie Utah. Firma cukiernicza ma na celu zapewnienie równości w łańcuchu kakaowym i walkę z nielegalną pracą dzieci na plantacjach kakao, zwłaszcza w Afryce Zachodniej.

Asortyment produktów Lonely Ghost TMWYL obejmuje bluzy, czapkę z daszkiem, etui na telefon, breloczek i lżejsze produkty w cenie od 8 do 65 USD.