Współczesna miłość, jak wszystko inne, została przedefiniowana przez pandemię. Streetwearowa marka Lonely Ghost nadaje nowe znaczenie „noszeniu serca na rękawie”.
Marka wypuściła kolekcję kapsułową o nazwie „Text Me When You Get Lonely”, która jest odpowiedzią na współczesną samotność. Indy Blue, założycielka marki Lonely Ghost i osoba odpowiedzialna za media społecznościowe, stara się wzbudzić pozytywne nastawienie i sprawić, by samotność nie była takim tabu. Zauważając, że ludzie są samotni każdego dnia w roku, założycielka stara się wspierać samoakceptację w tym obszarze i dać samotnym znać, że „nie jesteś sam, nawet gdy jesteś samotny”.
Marka wypuściła kolekcję kapsułową o nazwie „Text Me When You Get Lonely”, która jest odpowiedzią na współczesną samotność. Indy Blue, założycielka marki Lonely Ghost i osoba odpowiedzialna za media społecznościowe, stara się wzbudzić pozytywne nastawienie i sprawić, by samotność nie była takim tabu. Zauważając, że ludzie są samotni każdego dnia w roku, założycielka stara się wspierać samoakceptację w tym obszarze i dać samotnym znać, że „nie jesteś sam, nawet gdy jesteś samotny”.
Samotność spowodowa pandemią i lockdownem wzrosła w ostatnich latach, a młodzi dorośli są wśród tych, którzy są bardziej dotknięci tym tematem. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród respondentów w 101 różnych krajach, skutki socjalizacyjne COVID-19 spowodowały, że poważna samotność wzrosła do 21 procent w porównaniu do 6 procent przed pandemią.
Kwestia samotności jest coraz bardziej otwarcie poruszana na forach publicznych. Na początku tego miesiąca książę William i księżna Cambridge zachęcali ludzi do docierania do osób cierpiących z powodu samotności „drobnymi aktami życzliwości” podczas nagranej audycji radiowej związanej z Tygodniem Świadomości Zdrowia Psychicznego.
Aby osłodzić urok samotnego życia, Lonely Ghost połączył siły z czekoladową firmą Tony’s Chocolonely. Pierwsze 600 zamówień otrzyma specjalną tabliczkę czekolady Tony’s Chocolonely. To również sprawia, że mogą wygrać jedną z trzech nagród, znajdując „lonely ticket”.
Aby osłodzić urok samotnego życia, Lonely Ghost połączył siły z czekoladową firmą Tony’s Chocolonely. Pierwsze 600 zamówień otrzyma specjalną tabliczkę czekolady Tony’s Chocolonely. To również sprawia, że mogą wygrać jedną z trzech nagród, znajdując „lonely ticket”.
Wraz z zakupionym ubraniem inspirowanym samotnością, troje zwycięzców może wygrać roczny zapas Tony’s Chocolonely — 365 batoników; karta podarunkowa Lonely Ghost o wartości 250 USD lub bilety w obie strony dla dwóch osób, aby odwiedzić zespół Lonely Ghost w stanie Utah. Firma cukiernicza ma na celu zapewnienie równości w łańcuchu kakaowym i walkę z nielegalną pracą dzieci na plantacjach kakao, zwłaszcza w Afryce Zachodniej.
Asortyment produktów Lonely Ghost TMWYL obejmuje bluzy, czapkę z daszkiem, etui na telefon, breloczek i lżejsze produkty w cenie od 8 do 65 USD.
Asortyment produktów Lonely Ghost TMWYL obejmuje bluzy, czapkę z daszkiem, etui na telefon, breloczek i lżejsze produkty w cenie od 8 do 65 USD.