STYL ŻYCIA

Marka KROSNO Glass spotkała się z influencerami, by celebrować piękno szkła!

24.07.2018 Antonina Rafałowska

Marka KROSNO Glass spotkała się z influencerami, by celebrować piękno szkła!

Wczoraj w warszawskim showroomie KROSNO Glass odbyło się spotkanie formy z influencerami. Przyjemnej atmosferze towarzyszyło oczywiście piękno szkła i nieoczywistość jego faktury.

Całe wydarzenie zostało zorganizowane w celu podkreślenia idei marki, która przyświeca im od początku powstania – istota relacji międzyludzkich. Ich produkty mają wspierać właśnie te relacje.

Wieczór poprowadziła Agnieszka Cegielska, której ciepły głos tworzył niepowtarzalną atmosferę i idealne tło dla produktów KROSNO. Swoboda spotkania idealnie oddawała charakter nowych produktów marki, w których podawane były przystawki. Oko gości przez cały wieczór cieszyła magia szkła i odbijające się w nim światło. Marka pokazała swoją dojrzałość, funkcjonalność i dokładność wykonania. 

Zwieńczeniem wieczoru była opowieść o fotografii szkła, którą zainteresowanym opowiedział Jakub Hajduk. Słuchacze od razu mogli zaczerpnięte nauki przenieść w życie, fotografując szklane przedmioty i publikując swoje prace na Instagramie pod hasztagiem #krosnoglass.  Organizatorem spotkania była agencja Fastline Advertising.