MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Malownicze Porto w wiosennej kampanii 303 Avenue

15.03.2017 Michalina Murawska

Malownicze Porto w wiosennej kampanii 303 Avenue

Jednym ze znaków rozpoznawczych marki założonej przez Marzennę Niemoczyńską są elementy boho, które w kolekcji na wiosnę 2017 idealnie wpasowały się w atmosferę malowniczego Porto. Autorką kampanii została Dorota Porębska, która już kolejny raz współpracuje z polską marką. Tym razem sesję wizerunkową zrealizowano w formie pamiętnika z podróży, a jej bohaterką została Killa Roja. Modelka spaceruje po klimatycznym mieście w elementach z nowej kolekcji, w której na pierwszy plan wybijają się falbaniaste sukienki w ciekawe wzory oraz koszule z opuszczonymi ramionami, które świetnie sprawdzą się podczas wakacyjnych wypadów za miasto czy zagranicznych wycieczek.

303 Avenue to jak zwykle plejada stonowanych kolorów. Kolekcję zdominowały czernie, biele, przygaszone zielenie oraz nieśmiertelne pastele. Opuszczone uliczki Porto, zwiewne falbanki oraz dziewczęce fasony w najlepszej formie – lubimy bardzo!