Rezultat? Całkiem pokaźna kolekcja, składająca się z 50 pomadek, 18 błyszczyków, 24 lakierów do paznokci, 18 odcieni podkładu, a nawet kilku kosmetyków pielęgnacyjnych! Pat McGrath zadbała nie tylko o kolory produktów, ale też o to, by wykonany nimi makijaż po prostu się nie rozmazywał – kosmetyki z nowej kolekcji sprawdzą się więc też za kulisami pokazów i sesji zdjęciowych. Frida Gianini z kolei sprawiła, że szminki i cienie do powiek wyglądają jak pełnoprawne akcesoria – ich opakowania zdobi wytłoczony w elegancki sposób, charakterystyczny monogram. Warto w tym miejscu dodać, że Gianini zna się na rzeczy, bo przed objęciem stanowiska dyrektor kreatywnej Gucci pełniła obowiązki projektantki odpowiedzialnej właśnie za dodatki. Ile trzeba będzie zapłacić za makijaż z włoską metką? Ceny będą wahać się od 29 dolarów za lakier do paznokci do 79 dolarów za pędzel do pudru. Póki co produkty są dostępne tylko na niektórych rynkach (m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech), ale naszym zdaniem polska premiera to tylko kwestia czasu!
Więcej informacji znajdziecie na stronie Gucci Cosmetics.