URODA

Maison Margiela Fragrances prezentuje nowy zapach ‘From the Garden’

08.03.2024 FASHIONPOST

Maison Margiela Fragrances prezentuje nowy zapach ‘From the Garden’

Najnowszy zapach Maison Margiela Replica „From the Garden” to podnoszący na duchu zapach, który przywołuje radosne uczucie ponownego połączenia z naturą, z rękami w ziemi i popołudniem spędzonym w ogrodzie. Rześkie, słoneczne popołudnie w kwitnącym ogrodzie w Apulii we Włoszech od razu przywodzi na myśl ręce wkopane głęboko w ziemię podczas zbierania pomidorów. To esencja spokojnej chwili spędzonej wśród bujnej przyrody. 

ZIEMSKA ODA DO NATURY 
Zielony akord liści pomidora przywołuje wrażenie szelestu ręcznego zbierania świeżych pomidorów. Dzięki soczystym, słonecznym i pikantnym nutom esencja zielonej mandarynki odzwierciedla dojrzałość świeżo zebranych owoców. Geranium z jego aromatycznymi i kwiatowymi akcentami budzi skojarzenie bujnego i pachnącego świeżo ogrodu. A dzięki lekko wilgotnym nutom esencja paczuli przywołuje ziemisty zapach gleby, który delikatnie utrzymuje się na dłoniach po zakończeniu prac w ogrodzie. 

INSPIROWANY WSPOMNIENIAMI DUETU PERFUMIARZY: OJCA I SYNA Cytrusowy zapach z drzewnymi nutami „From the Garden” to ekskluzywne dzieło ojca i syna, opracowane przez mistrza perfumiarstwa Oliviera Crespa i jego syna Sebastiena Crespa, perfumiarza. 

„From the Garden” przywołuje wspomnienie, które dzielę z moim synem” – powiedział Olivier Cresp, „Jak dziedzictwo rodzinne. Ojciec dawał mi do wąchania rośliny ogrodowe i ja robiłem to samo z synem. Te ziemiste i zielone nuty przypominają mi chwile przekazywania i współdziałania.” 

Ziemiste i zielone aspekty tego zapachu uosabiają moment współdziałania i wspólnych wspomnień między pokoleniami. Kiedy „From the Garden” rozwija swoją aromatyczną historię, staje się pachnącym hymnem na cześć piękna najprostszych radości życia, oddając esencję spaceru po ogrodzie w każdej promiennej nucie. 

„From the Garden” jest dostępny w pojemnościach 100 ml, 30 ml i 10 ml oraz w formie świecy i dyfuzora w perfumeriach Douglas, Sephora i Notino.   

Maison Margiela Fragrances   
Dom mody prezentujący modę zarówno męską, jak i żeńską, ale również taką, która łączy cechy obu płci, podejmuje refleksyjne podejście do dekonstrukcji, przeformułowywania i nowego definiowania sylwetek odzieży męskiej i damskiej. Od 2012 roku Maison Margiela posiada oficjalną nazwę „Haute Couture” przyznaną przez Fédération Française de la Couture dla swojej kolekcji „Artisanal”. W 2014 roku dyrektorem kreatywnym domu został brytyjski projektant John Galliano. W 1994 roku Maison Margiela stworzyła „Replicę”, kolekcję odzieży i akcesoriów inspirowaną odzieżą zebraną z całego świata i wybraną ze względu na uniwersalność i ponadczasowość ich stylu i historii. Każde ubranie jest reprodukowane w identyczny sposób i jest oznaczone zwykłą białą etykietą wskazującą jego pochodzenie, okres i opis stylu. Zainspirowane kolekcją odzieży i akcesoriów zapachy „Replica” przywołują wspomnienia, które wszyscy dzielimy. Każdy zapach natychmiast przywołuje obrazy, wrażenia i pozytywne emocje, które odzwierciedlają zbiorową nieświadomość, a także naszą osobistą historię.