Dawno nie było na polskim rynku projektanta, który zyskałby takie zainteresowanie światowych mediów i uznanie największych gwiazd, blogerek czy stylowych redaktorek mody. Po stylistce Kim Kardashian i byłej naczelnej francuskiego „Vogue’a”, Carine Roitfeld, Magdę Butrym tym razem zauważyła dyrektor zarządzająca prestiżowej platformy zakupowej, Net-a-Porter, Lisa Aiken. Aiken nie tylko pokazała się w srebrnej sukience z jej jesienno-zimowej kolekcji na tygodniu mody w Sidney, lecz postanowiła nawiązać z Butrym znacznie dłuższą i poważniejszą współpracę.
Polska projektantka pochwaliła się ostatnio na Instagramie zdjęciem z siedziby Net-a-Porter i ogłosiła tym samym, że już od lipca na tej luksusowej platformie będzie można kupić ubrania jej projektu. Butrym dołączy tym samym do takich marek jak chociażby Balenciaga, Bottega Veneta czy Alexander McQueen. Polska projektantka zadebiutuje na Net-a-Porter kolekcją na sezon jesień-zima 2016.
Brawo!