Magda Butrym ma za sobą już 5 sezonów. Obecnie, jej odzież jest dostępna we własnym sklepie online oraz zagranicznych takich jak Moda Operandi i Beymen. Swoje stoiska ma także w domach towarowych takich jak flagowy amerykański Bergdorf Goodman oraz Neiman Marcus, a także Elyse Walker i Ikram. W Paryżu jej stroje można kupić przy Montaigne Market. Butik ten wypatrzył ofertę Magdy właśnie na Instgramie. 31-letnia projektantka od początku założyła, ze jej głównym kanałem promocji będzie Internet i plan ten realizuje skrupulatnie. Wysiłki te docenił prestiżowy magazyn „WWD”, który poświęcił jej obszerną publikację oraz zamieścił wywiad, w którym Butrym miała okazję pochwalić się sukcesem oraz podkreślić fakt, że dzięki sile Internetu marka z Warszawy ma także szansę na sukces. Projektantka dodaje, że pierwszy raz jest tak bardzo zadowolona z kolekcji, ponieważ udało jej się połączyć modę z artyzmem, oraz przedstawić kobietę ubraną tak, jak zawsze sobie wyobrażała.
Zdjęcia do lookbooka jesień-zima 2016
Polka w kolekcji na jesień-zimę 2016 stawia na kobiecość, która opiera się na wiktoriańskim romantyzmie pomieszanym z modą uliczną. Miesza bluzki i sukienki z falbankami z postrzępionymi zdekonstruowanymi dżinsami. Czerpie pełnymi garściami ze stylistyki retro, dzięki czemu w jej propozycjach możemy znaleźć trapezowe mini, sukienki boho pokryte drobnymi kwiatami, a także klasyczne trencze i skórzane plecionki, które nosi Anja Rubik, Kim Kardashnian, Alessandra Ambrosio oraz Chrissy Teigen. Ta kolekcja jest bardzo w stylu vintage, zawsze z mocnym nowoczesnym zacięciem.
Anja Rubik w spódnicy Magdy Butrym
Magda inspiruje się stylem vintage, szczególnie tym, co nosiły najlepiej ubrane kobiety w latach 60. i 70. Zawsze myśli o tym jak jej projekty będą prezentowały się z dżinami i trampkami, dba o to, aby ubrania były wygodne i funkcjonalne. Jest to zapewne sekretem jej sukcesu. W planach ma poszerzenie oferty o buty i dodatki. Już nie możemy się doczekać plecionych toreb i sandałów na rzemyki.