Marka kieruje swoją ofertę do świadomych siebie kobiet, którym nie obce są obowiązujące trendy. Chce komunikować przekaz do pań oraz dziewczyn doceniających najlepszą jakość i ciekawe rozwiązania konstrukcyjne, ale także szukających torebki pasującej do ich osobowości. “Ku mojemu zdziwieniu bardziej odważne wzory i metaliczne modele wybierają kobiety po 40-stce, często piastujące dyrektorskie stanowiska, tymczasem młode dziewczyny lubią wzory klasyczne, ponieważ chcą akcesoriów, które będą służyć im latami” – twierdzi Agata Zemełka – właścicielka i projektantka marki.
„Pomysł na stworzenie własne marki galanterii skórzanej zrodził się jeszcze w czasie prowadzenia innej marki odzieżowej (Zemełka & Pirowska – przypis redakcji)” – zdradziła Agata. Wspomina, że zawsze miała słabość do akcesoriów i cieszy się, że wybrała tą drogę rozwoju zawodowego. „Daje mi to nowe możliwości rozwoju, stale się uczę. Marka jest wciąż młoda, ale krok po kroku docieramy do szerszego grona” – dodaje. „O ile konkurencja w produkcji toreb damskich jest duża, to wciąż niewiele marek oferuje mniejsze formy torebek. My się w nich specjalizujemy” – podkreśla projektantka.
Lull wyraźnie chcę iść trochę na przekór w myśleniu o sezonowych trendach. W przypadku akcesoriów, podchodzi do mody bardzo praktycznie i wychodzi z założenia, że torebka ma być użyteczna i służyć na kilka sezonów. Marka uważa, że jest to produkt osobisty, do którego kobiety bardzo się przywiązują. Dlatego tworzy torebki klasyczne i oszczędne w formie, choć przełamane elementem konstrukcji lub oryginalnym tłoczeniem skóry. „Inspirujemy się przede wszystkim naturą i jej relacją z człowiekiem we współczesnym świecie” – dodaje właścicielka.
Najnowsza kolekcja „Wild Side” oprócz tego, że rozszerza swój stały asortyment, to dodatkowo uwzględnia projekty specjalne. Ma zachęcać do odnalezienia dzikiej natury, która drzemie w każdej z nas. Kolekcja bazuje na klasycznych wzorach w kolorze nude i czerni. Przełamana jest nowoczesnymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi oraz zwierzęcymi wzorami. Zdjęcia do lookbooka wykonał Kamil Zacharski, a stylizacją zajęła się Marta Zaczyńska. W roli modelki wystąpiła Sylwia Jankowska z agencji Neva Models.
Agata zdradziła nam, że produktem, który cieszy się największym powodzeniem są małe saszetki, które można nosić zawieszone wokół bioder lub na ramieniu. „Klientki kupują także klasyczne worki, ponieważ ten fason chyba nigdy nie wychodzi z mody, a w przypadku Lull ich forma wciąż ewoluuje. W nowej kolekcji są jeszcze bardziej uproszczone, ale prawdopodobnie właśnie to czyni je tak pięknymi” – relacjonuje.
Marka nieustannie pracuje nad tym, aby powiększać grono usatysfakcjonowanych klientek, a już niedługo zamierza sprawdzić się na włoskim rynku. Wszystkie modele są już dostępne w sklepie online www.lull.com.pl oraz na platformie www.showroom.pl. My życzymy powodzenia w ekspansji zagranicznej i wierzymy, że torebki Lull zostaną docenione w innych krajach.