Wszyscy są młodzi, atrakcyjni i utalentowani. Niedawno podpisali kontrakt z agencją Next Models LA oraz szykują się do wydania debiutanckiej płyty. Razem stanowią zgraną paczkę, która może mocno namieszać w świecie mody i muzyki. Szlaki w drodze do kariery przetarł 16-letni Lucky Blue Smith, który wystąpił w kampaniach Tom Ford, H&M, Levis, Hilfiger Denim, Phillip Plein i CK One. Jego siostry o oryginalnych imionach Pyper America, Daisy Clementine oraz Starlie Cheyenne też wzbudzają spore zainteresowanie i dobrze radzą sobie przed obiektywem. Z pierwszą z nich wystąpił w kampanii Moncler sfotografowanej przez Annie Leibovitz.
Branża porównuje ich do rodziny Osmondów, którzy zrobili karierę muzyczną i aktorską w Stanach Zjednoczonych w latach 70. Charakterystyczne kości policzkowe, mocne brwi oraz przenikliwe spojrzenie, to ich największe atuty, które mogą docenić największe domy mody. Popularność, którą zdobywają w mediach społecznościowych jedynie napędza machinę pożądania i zapewnia nowe kontrakty reklamowe.