MODA
Lucky Blue Smith i Hailey Baldwin w kampanii Tommy Hilfiger Denim jesień-zima 2016
22.07.2016 Michalina Murawska
Lucky Blue i Hailey nie pierwszy raz pojawili się w kampanii amerykańskiego giganta. Poprzednio wystąpili w sesji wizerunkowej mocno inspirowanej latami 90-tymi, jednak w karierze Baldwin to także nie pierwsza kampania dżinsu. Niedawno została gwiazdą Guessa, a wcześniej wystąpiła w sesji Ralph Lauren Denim. Wszystko wskazuje więc na to, że rośnie z niej prawdziwa królowa denimu. Za obiektywem kampanii Hilfiger Denim po raz kolejny stanęła Devyn Galindo, alternatywna fotografka z Nowego Jorku, która uchwyciła Lucky Blue oraz Baldwin w popularnych lokalizacjach Los Angeles. Parę możemy zobaczyć między innymi we wnętrzach słynnej sieciówki Pink’s Hot Dogs, spacerującą po Sunset Boulevard czy w typowej, przydrożnej restauracji, jedzącą stosy naleśników polanych syropem klonowym. Jak przystało na kampanię dżinsów, Lucky i Hailey pozują ubrani w dopasowanych rurkach, kurtkach i sukienkach, jak również w klasycznych elementach w postaci bluz z logo marki.
Kampania Tommy Hilfiger Denim jest wyjątkowa nie tylko z powodu pięknych ujęć Baldwin oraz Lucky Blue. Pierwszy raz w historii firma postanowiła wyciągnąć dłoń do swoich fanów poprzez media społecznościowe. Marka zorganizowała konkurs, który polegał na wysłaniu kreatywnych „snapów”, a 5 wygranych otrzymało możliwość wejścia za kulisy sesji. W rezultacie powstały zdjęcia zakulisowe, które będą udostępniane właśnie na profilach społecznościowych szczęśliwców oraz przez autorkę sesji, Devyn Galindo. Jest to jedna z niewielu tak angażujących i innowacyjnych kampanii, która zmienia podejście do wykorzystania mediów społecznościowych w tworzeniu wizerunku marki. Jesteśmy zaintrygowani!