MODA

Lucien Laviscount jest gwiazdą kampanii reklamującej współpracę Disneya i Tommy

09.06.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Lucien Laviscount jest gwiazdą kampanii reklamującej współpracę Disneya i Tommy
Aby uczcić 100-lecie Disneya, Tommy Hilfiger połączył siły ze światem Mickey and Friends, aby stworzyć zupełnie nową kolekcję kapsułową, nazwaną „Disney x Tommy”.

W kampanii reklamowej główną rolę odgrywa gwiazda serialu „Emily in Paris”, Lucien Laviscount, tuż obok Soo Joo Park, Stelli Maxwell, Reign Judge i Henry’ego Lau. Kolekcja ożywa w kampanii inspirowanej przygotowaniami, czerpiąc wskazówki ze współczesnej mangi. Oferując ponowne wyobrażenie charakterystycznych dla Tommy’ego modeli uniwersyteckich, kolekcja łączy mangowe ilustracje ukochanych postaci, takich jak Myszka Miki, Pluton, Goofy, Donald i Daisy Duck, z klasycznymi sylwetkami.

Kolekcja obejmuje 94 elementy odzieży męskiej i damskiej, a także 42 style odzieży dziecięcej i 14 „adaptacyjnych” projektów, w tym koszulki do rugby, blezery i chinosy. Klasyczne ubrania, wykonane z nadruków na całej powierzchni, mają ręcznie rysowane szkice i plamy atramentowe, a charakterystyczne dla Myszki Minnie kropki zostały przeniesione na koszulki do krykieta i tkane swetry.

Produkty z kolekcji dostępne są do kupienia na stronie internetowej marki Tommy Hilfiger.