MODA

Louis Vuitton wiosna-lato 2016 z bohaterką „Final Fantasy”

29.12.2015 Redakcja Fashion Magazine

Louis Vuitton wiosna-lato 2016 z bohaterką „Final Fantasy”

Zasada jest prosta – im bardziej oryginalna kampania, tym większy na nią odzew. Głównie w sieci, gdzie ma szansę stać się viralowym hitem. To z tak banalnego, wydawałoby się, powodu marki stają na głowie, żeby zaskoczyć klientów i konkurencję. Nietypowe formuły, oryginalne twarze m.in. Joan Didion dla Celine, Tavi Gevinson dla Alexis Bittar czy Cher w Marc Jacobs – dają naprawdę dobre wyniki.

Nieco innym tropem, ale przy podobnym założeniu, poszedł dyrektor kreatywny Nicolas Ghesquière. W roli głównej najnowszej kampanii Louis Vuitton umieścił bowiem wyimaginowaną postać w 3D z gry „Final Fantasy”. To duży przeskok, biorąc pod uwagę fakt, iż poprzednie odsłony Series obfitowały w gwiazdy modelingu (m.in. Freję Behę Erichsen, Liyę Kebede) i Jennifer Connelly, ambasadorkę domu mody.

Wiosna-lato 2016 należy jednak do „Lightning”, dziewczyny anime z popularnej gry stworzonej przez Tetsuyę Normura. Cóż, wybór jest zaskakujący, ale trzeba przyznać, że szalenie oryginalny. Problem w tym, że klienci Louis Vuitton mogą nie kojarzyć „Final Fantasy”. Czy więc nowa kampania odbije się Ghesquière czkawką? Zobaczymy.