MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Louis Vuitton i UNICEF łączą siły we wspólnej akcji charytatywnej
12.01.2017 Michalina Murawska
12. stycznia 2016 roku Louis Vuitton i UNICEF zainaugurowali swoją akcję, w którą w ciągu ostatnich 12 miesięcy zaangażowało się wiele znanych nazwisk branży mody i showbiznesu – między innymi Nicolas Ghesquière, Selena Gomez, Miranda Kerr, David Beckham czy Heidi Klum. W tym gronie nie zabrakło również polskich blogerek, Olivii Kijo i Gosi Boy, które również zachęcają do pomocy potrzebującym dzieciom.
W ramach inicjatywy Louis Vuitton zaprojektowało specjalny wisiorek i bransoletkę z kłódką – symbolem opieki i ochrony, z których zakupu 200 dolarów jest przekazywane na konto UNICEF. Symbolem akcji oraz naszej pomocy jest dziecięcy gest „pinky promise”, który możemy wykonać z ukochaną osobą. Wstawiając zdjęcie z tym właśnie gestem oraz hashtagiem #makeapromise zachęcamy znajomych i rodzinę do zaangażowania się w pomaganie najmłodszym z całego świata. W ciągu roku udało dzięki akcji udało się zebrać ponad 2,5 miliona dolarów, które zostały przekazane na rzecz chorych i potrzebujących dzieci, aby one również miały szansę na lepsze życie. W dodatku, francuska marka zachęca swoich partnerów, klientów i wszystkich ludzi do przekazywania środków na oficjalnej stronie Louis Vuitton oraz organizacji. W akcji możecie wziąć udział dzisiaj, również w warszawskim salonie, ale prawda jest taka, że pomagać trzeba cały rok i Louis Vuitton o tym przypomina. Brawo!