Louis Vuitton wypuścił nową srebrną bransoletkę z koralików lockit w ramach kontynuacji współpracy z UNICEF.
Nowa biżuteria, którą pokazuje ambasadorka LV, Chloe Grace Moretz, w nowej kampanii reklamowej, jest częścią większej kolekcji Silver Lockit.
Nowy projekt Silver Lockit, który na rok 2023 został przeprojektowany jako bransoletka z częściowo zroszonymi koralikami, jest promowana przez aktorkę w serii naturalnych zdjęć portretowych w plenerze. Każde zdjęcie odzwierciedla swobodny, ale wszechstronny charakter najnowszych kreacji.
Nowa biżuteria, którą pokazuje ambasadorka LV, Chloe Grace Moretz, w nowej kampanii reklamowej, jest częścią większej kolekcji Silver Lockit.
Nowy projekt Silver Lockit, który na rok 2023 został przeprojektowany jako bransoletka z częściowo zroszonymi koralikami, jest promowana przez aktorkę w serii naturalnych zdjęć portretowych w plenerze. Każde zdjęcie odzwierciedla swobodny, ale wszechstronny charakter najnowszych kreacji.
Podobnie jak w przypadku poprzednich projektów, nowa bransoletka zawiera kultową miniaturową kłódkę, teraz umieszczoną między sześcioma srebrnymi koralikami z trzema opcjami kolorów sznurka: czerwonym, czarnym i niebieskim oraz czwartą wersją z czarnego sznurka z tytanu.
150 USD zostanie przekazane na rzecz UNICEF z każdej sprzedanej bransoletki. Nowa bransoletka Silver Lockit Beads autorstwa Louis Vuitton x UNICEF jest dostępna do kupienia w sklepie marki.
150 USD zostanie przekazane na rzecz UNICEF z każdej sprzedanej bransoletki. Nowa bransoletka Silver Lockit Beads autorstwa Louis Vuitton x UNICEF jest dostępna do kupienia w sklepie marki.