MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Louis Vuitton najcenniejszą marką luksusową na świecie!
25.05.2017 Michalina Murawska
W rankingu Forbesa zawsze brane są pod uwagę najróżniejsze dziedziny, dlatego pośród stu pozycji znajdziemy producentów technologii, żywności, samochodów, znane marki beauty i mody oraz wiele więcej. Nie trudno się domyślić, że na tle tych wszystkich wielkich przedsiębiorstw królują firmy zajmujące się szeroko pojętą technologią oraz informatyką. Pierwsze trzy pozycje na liście to Apple, Google i Microsoft. W dziesiątce najlepszych z najlepszych znalazły się również Facebook, Disney, McDonald’s oraz Samsung.
Gdzie na tej liście uplasowało się Louis Vuitton? Dopiero na 20. miejscu, ale nadal sprawia to, że jest „najcenniejszą” ze wszystkim obecnych na rynku marek luksusowych. Wcześniej, bo na 16 miejscu, znalazło się Nike. Kolejna pozycja ze świata mody to H&M (nr 36), a poza tym w rankingu pojawiły się między innymi Hermès, Gucci, Zara czy Chanel. To już kolejny raz, kiedy Louis Vuitton zostało okrzyknięte najcenniejszą marką luksusową (tak było również w 2016 roku). Czy innej marce uda się przebić francuskiego giganta w przyszłym roku? Jesteśmy ciekawi!
Przeczytajcie także