MODA

Louis Vuitton najbardziej wartościową marką

28.05.2015 Redakcja Fashion Magazine

Louis Vuitton najbardziej wartościową marką

Jak donosi serwis „WWD”: BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands po raz kolejny uznało, ze LV jest najcenniejszą marką na rynku dóbr luksusowych. Jest warta $27,4 miliarda. Hermès zajął drugą pozycję z wartością  $18,9 miliarda, a trzecią Gucci z $13,8 miliarda. Na pozostałych miejscach pierwszej dziesiątki znalazły się: Chanel, Rolex, Cartier, Prada, Burberry, Michael Kors oraz Tiffany. Jednak to Louis Vuitton trzyma się na czele od początku istnienia rankingu. Gratulujemy!

Louis Vuitton Resort  2015

Oto dokładny ranking z wartościami (w miliardach):
1. Louis Vuitton $27,4
2. Hermès $18,9
3. Gucci $13,8
4. Chanel $9,0
5. Rolex $8,5
6. Cartier $7,6
7. Prada $6,5
8. Burberry $5,7
9. Michael Kors $3,8
10. Tiffany $3,2