MODA

Lookbook La Mania jesień-zima 2016

17.06.2016 Redakcja Fashion Magazine

Lookbook La Mania jesień-zima 2016

Surowe wnętrze apartamentu warszawskiego budynku Cosmopolitan, minimalistyczne cięcia, symetria i graficzne linie połączone z opływowymi i mięsistymi materiałami – taka jest jesienno-zimowa kolekcja marki La Mania, której głównym motywem przewodnim zostało hasło „Women’s Empowerment”. Marka nadaje kobiecie siłę i pewność siebie, ale absolutnie nie porzuca jej delikatnej i subtelnej strony. W najnowszej kolekcji wyzwolenie i moc idzie bowiem w parze z lekkością, subtelnością i marzycielskim romantyzmem.

Jesień-zima 2016 według La Manii to więc gra kontrastów – mięsiste welury występują w towarzystwie delikatnych, zwiewnych szyfonów, plisowane suknie posiadają seksowne, geometryczne wycięcia w talii, a na rozszerzane lekkie bluzki nałożono skórzane topy na cienkich ramiączkach. Znajdziemy tutaj też stały element wszystkich kolekcji marki, czyli złote blaszki. Nieco industrialnego charakteru dodają najnowszym propozycjom La Manii złote śruby, które idealnie komponują się z zastosowanymi w nich ostrymi, geometrycznymi cięciami.

Bardzo jesienna jest też paleta barw. Dominuje w niej bowiem musztardowa żółć, ognista czerwień, oliwka i beż. Nie zrezygnowano jednak także z nieśmiertelnego połączenia czerni i bieli.

„Nowa kolekcja jesień-zima 2016 koncentruje się wokół ekspresji i piękna kobiecego ciała”, mówi Joanna Przetakiewicz, założycielka marki. „Postawiłam na architektoniczne, dopracowane i precyzyjne krawiectwo z mocnymi, ale także miękkimi i półokrągłymi cięciami w subtelny sposób odsłaniającymi sylwetkę. Wyeksponowany fragment ciała czy dekolt na plecach dodają tajemniczego seksapilu, jednocześnie nie odkrywając zbyt wiele. Przełamaniem dla mocnych sylwetek są delikatne, koronkowe body i szyfonowe sukienki z plisowanymi rękawami oraz lejącym się aksamitem”.

Zdjęcia do lookbooka wykonał Mateusz Stankiewicz – jeden z najbardziej rozchwytywanych fotografów na polskim rynku mody. Stylizacją zajął się z kolei Kawa H Pour, który w swoim portfolio ma współpracę z takimi gigantami jak Louis Vuitton, Chanel czy Dior.

Lubimy bardzo!