Olivier Rousteing uczynił z domu mody Balmain jedną z najpopularniejszych marek na Instagramie, a ze swoich charakterystycznych, bogato zdobionych projektów przedmiot pożądania fashionistek na całym świecie. Kolekcja, jaką stworzył dla H&M to odzwierciedlenie DNA francuskiego domu mody w najlepszej postaci i, jak sam podkreśla, spełnienie marzeń o poszerzeniu zasięgu Balmain, szczególnie wśród młodych ludzi, który stanowią dla Rousteinga ogromną inspirację. „Chcę przemówić do młodego pokolenia”, tłumaczy Francuz. „To jest mój główny cel jako projektanta”.
Kolekcja Balmain dla H&M zawiera wariacje na temat największych hitów domu mody ostatnich kilku lat – kopertowe spódnice mini zakładane do kryjących rajstop, dwurzędowe, bogato zdobione sukienki o fasonie żakietów i ich aksamitne, barokowe wersje, skórzane kurtki i krótkie futra. Dużo miejsca poświęcono w linii także dodatkom – szpilkom z wycięciami i metalowymi elementami, torebkom, czy masywnym koliom i kolczykom.
Patrząc na kolekcję, która wejdzie do wybranych sklepów H&M już 5. listopada, przewidujemy naprawdę rekordowe kolejki.