W informacji prasowej znaleźliśmy wypowiedź Pernilli Wohlfart, dyrektor kreatywnej linii H&M Studio, która powiedziała, że “jest to kolekcja z pozytywnym przekazem nadziei oraz optymizmu. Można w niej dostrzec znajomość przeszłości połączoną z energią dnia dzisiejszego, co tworzy drogę ku przyszłości”.
Naszym zdaniem połączenie czerni oraz bieli z elementami sportowymi i wiktoriańskimi zdobędzie wierne grono odbiorców. Dziewczyny oraz kobiety zapewne pokochają szorty i tuniki ściągnięte trokami, bluzki wykończone falbanami przy szyi i rękawach oraz oversize’owe parki. My będziemy polować na komplet składający się z lejących się spodni i koszuli w paski. Dla fanek koloru przewidziano różową przeźroczystą bluzkę oraz pogniecione, satynowe spodenki.
Polskim akcentem tego lookbooka jest udział w nim polskiej supermodelki, Małgosi Beli. Wszystkie ubrania będą dostępne w wybranych sklepach stacjonarnych od 2 marca, natomiast na stronie internetowej od 1 marca 2017 roku. Oznacza to, że marka dołączyła do grona wielkich domów mody, takich jak Burberry, Ralph Laurent, Tom Ford oraz Michael Kors, które wdrożyły nowy kalendarz mody polegający na sprzedawaniu kolekcji praktycznie zaraz po „zejściu z wybiegu”.
Życzymy udanych zakupów!