brak kategorii
Logomania na paznokciach: gorący trend prosto z Instagrama!
11.05.2017 Redakcja Fashion Magazine
Trend na logo na paznokciach możemy nazwać efektem Balenciagi. Dlaczego? Pamiętacie modelki, które przeszły po wybiegu we wrześniu z „B” namalowanym na każdym paznokciu? Kolejnym manicure, z logo na płytce, (który bardzo nam się spodobał) był ten wykreowany przez stylistę Jin Soon Choi, który stworzył go na pokaz Marca Jacobs, wpisując modelkom na każdy z 10 paznokci jedną z literek znaku firmowego Marca.
Logomania na paznokciach od tego czasu zaczęła rozprzestrzeniać się dosłownie jak wirus. Dbają o to artyści tacy jak japoński manicurzysta Mei Kawajiri, (autor czarnego manicure dla Balenciagii), który ciągle podkręca zainteresowanie, regularnie publikując swoje kolejneniezwykłe pomysły na Instagramie. W ślad za nim ruszyła cała rzesza instagramowiczek, które z każdym kolejnym opublikowanym postem udowadniają, że za pomocą odpowiednich narzędzi, można na paznokciach wykreować mini dzieła sztuki w postaci logo Hermès czy Louis Vuitton.
Wolicie coś bardziej dyskretnego? Może zainspiruje was modelka i artystka Petra Collins, która w tym tygodniu zdecydowała się na bladoróżowy manicure, aby uczcić pojawienie się nowego zapachu Gucci. Manicure jest tak subtelny, a przy tym starannie i estetycznie wykonany, że mogłybyśmy na niego patrzeć godzinami. Tak zrobione paznokcie mogą być nie tylko piękną ozdobą dłoni, ale także przesłaniem lub manifestem, które chcecie zakomunikować światu, albo po prostu podkreśleniem jak dane wydarzenie jest dla nas ważne, czy to jak bardzo lubicie daną markę.
Pojawiające się codziennie w ogromnej ilości bardzo różne stylizacje paznokci, mniej lub bardziej dziwne, pokazują ewidentnie, że klasycznie pomalowane paznokcie robią się po prostu nudne. Nam wyjątkowo podoba się ten trend, może dlatego, że wylansowali go profesjonaliści. A co wy o tym myślicie?