Przejdź do treści strony
  • MODA +
    • Newsy
    • Pokazy mody
    • Trendy
    • Młoda Polska
    • FASHION MAN
    • Street Fashion
    • FASHION MAGAZINE
  • URODA +
    • Pielęgnacja
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Medycyna estetyczna
    • Testy kosmetyków
  • KULTURA +
    • Wystawy
    • Festiwale
    • Filmy
    • Seriale
    • Książki
    • Muzyka
  • FASHION AT HOME +
    • Wnętrza
    • Design
    • Architektura
    • Rośliny
  • STYL ŻYCIA +
    • Opinie
    • Zjawisko
    • Wywiady
    • Osobowości
    • Kobiety
    • Podróże
    • Fashion Wedding
    • Ciało i umysł
  • SHOPPING ONLINE
  • VIDEO
  • Fashion Magazine Beauty Awards
  • REDAKCJA
  • REKLAMA
  • NEWSLETTER
  • REGULAMIN
  • KONTAKT
  • facebook
  • instagram
  • youtube
  • szukaj

Fashionpost

  • MODA +
    • Newsy
    • Pokazy mody
    • Trendy
    • Młoda Polska
    • FASHION MAN
    • Street Fashion
    • FASHION MAGAZINE
  • URODA +
    • Pielęgnacja
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Medycyna estetyczna
    • Testy kosmetyków
  • KULTURA +
    • Wystawy
    • Festiwale
    • Filmy
    • Seriale
    • Książki
    • Muzyka
  • FASHION AT HOME +
    • Wnętrza
    • Design
    • Architektura
    • Rośliny
  • STYL ŻYCIA +
    • Opinie
    • Zjawisko
    • Wywiady
    • Osobowości
    • Kobiety
    • Podróże
    • Fashion Wedding
    • Ciało i umysł
  • SHOPPING ONLINE
  • VIDEO
  • Fashion Magazine Beauty Awards
  • Newsy
  • Pokazy mody
  • Trendy
  • Młoda Polska
  • FASHION MAN
  • Street Fashion
  • FASHION MAGAZINE
Swarovski rozpoczyna kampanię wiosna-lato...
Kappahl rozpoczyna letnią kampanią...
Letnia szafa kapsułowa od OCHNIK
Swarovski rozpoczyna kampanię wiosna-lato...
Sezon wiosna-lato 2025 r. nominowana do Oscara, globalna ikona muzyki...
  • Pielęgnacja
  • Makijaż
  • Włosy
  • Paznokcie
  • Medycyna estetyczna
  • Testy kosmetyków
DIAMOND FREAK – nowa...
Fryzjerzy już wiedzą. Teraz...
Mniej obietnic, więcej działania....
DIAMOND FREAK – nowa...
Na polski rynek kosmetyczny wchodzi marka, która redefiniuje pojęcie luksusu...
  • Wystawy
  • Festiwale
  • Filmy
  • Seriale
  • Książki
  • Muzyka
Wystawa Katyi Somisen w Warszawie...
Nie ma przypadków – rozmowa...
<strong>„W trybach chaosu” –...
Wystawa Katyi Somisen w Warszawie...
Już 5 czerwca 2025 w godzinach od 18:00 do 21:00...
  • Wnętrza
  • Design
  • Architektura
  • Rośliny
Westwing prezentuje: Color blocking...
„CAMINO A ESPAÑA” – wędrówka...
Drzwi z rodowodem. Sztuka rzemiosła...
Westwing prezentuje: Color blocking...
W 2025 roku świat aranżacji wnętrz odważnie odchodzi od bezpiecznych...
  • Opinie
  • Zjawisko
  • Wywiady
  • Osobowości
  • Kobiety
  • Podróże
  • Fashion Wedding
  • Ciało i umysł
Doda została ambasadorką Dafi
Kraków w malowniczym kadrze, czyli...
Lila Moss stworzyła case...
Doda została ambasadorką Dafi
Doda to jedna z najbardziej rozpoznawalnych artystek polskiej sceny muzycznej....
  • facebook
  • instagram
  • youtube
  • szukaj

brak kategorii

Logomania na paznokciach: gorący trend prosto z Instagrama!

11.05.2017 Redakcja Fashion Magazine

Logomania na paznokciach: gorący trend prosto z Instagrama!

Trend na logo na paznokciach możemy nazwać efektem Balenciagi. Dlaczego? Pamiętacie modelki, które przeszły po wybiegu we wrześniu  z „B” namalowanym na każdym paznokciu? Kolejnym manicure, z logo na płytce, (który bardzo nam się spodobał) był ten wykreowany przez stylistę Jin Soon Choi, który stworzył go na pokaz Marca Jacobs,  wpisując modelkom na każdy z 10 paznokci jedną z literek znaku firmowego Marca.

Logomania na paznokciach od tego czasu zaczęła rozprzestrzeniać się dosłownie jak wirus. Dbają o to artyści tacy jak japoński manicurzysta Mei Kawajiri, (autor czarnego manicure dla Balenciagii), który ciągle podkręca zainteresowanie, regularnie publikując swoje kolejneniezwykłe pomysły na Instagramie. W ślad za nim ruszyła cała rzesza instagramowiczek, które z każdym kolejnym opublikowanym postem udowadniają, że za pomocą odpowiednich narzędzi, można na paznokciach wykreować mini dzieła sztuki w postaci logo Hermès czy Louis Vuitton. 

Wolicie coś bardziej dyskretnego? Może zainspiruje was modelka i artystka Petra Collins, która w tym tygodniu zdecydowała się na bladoróżowy manicure, aby uczcić pojawienie się nowego zapachu Gucci. Manicure jest tak subtelny, a przy tym starannie i estetycznie wykonany, że mogłybyśmy na niego patrzeć godzinami. Tak zrobione paznokcie mogą być nie tylko piękną ozdobą dłoni, ale także przesłaniem lub manifestem, które chcecie zakomunikować światu, albo po prostu podkreśleniem jak dane wydarzenie jest dla nas ważne, czy to jak bardzo lubicie daną markę.

Post udostępniony przez Petra Collins (@petrafcollins) 2 Maj, 2017 o 2:27 PDT

Pojawiające się codziennie w ogromnej ilości bardzo różne stylizacje paznokci, mniej lub bardziej dziwne, pokazują ewidentnie, że klasycznie pomalowane paznokcie robią się po prostu nudne. Nam wyjątkowo podoba się ten trend, może dlatego, że wylansowali go profesjonaliści. A co wy o tym myślicie?

BalenciagaInstagramlogomanicure

Czytaj dalej

brak kategorii

7 porannych czynności, które pomogą dobrze zacząć dzień

Nie od dziś nie lubimy poniedziałku. Po weekendzie, szczególnie trudno nam podnieść się z łóżka. Jest jednak...

15.12.2022 Fashion Post

brak kategorii

Czego nie wiecie o „Kevin sam w domu”: ciekawostki z filmu

To już niemal tradycja! Co roku, podczas Świąt Bożego Narodzenia wszyscy oglądamy komedię familijną „Kevin sam...

23.12.2019 Fashion Post

brak kategorii

Finaliści 4. edycji Bitwy Stylistów organizowanej przez Answear

11.02.2019 Marta Roszewska

brak kategorii

Skandal podczas pokazu kolekcji Jeremy’ego Scotta na jesień 2019

09.02.2019 Marta Roszewska

Załaduj więcej
logo fashionpost.pl
  • REDAKCJA
  • REKLAMA
  • NEWSLETTER
  • REGULAMIN
  • KONTAKT
  • facebook
  • instagram
  • youtube
  • szukaj

FASHION GROUP SP. Z O.O., | LONDYŃSKA 34 LOK. 2, | 03-921 WARSZAWA | REDAKCJA@FASHIONPOST.PL
Ⓒ FASHION GROUP SP. Z O.O. 2014 - 2025

x
Fashionpost

wciśnij ENTER, żeby wyszukać

MODA | URODA | KULTURA | LIFESTYLE | LUDZIE | VIDEO
WEDDING | MAN | FASHION WEEK | MŁODA POLSKA | LIVING | MEDYCYNA ESTETYCZNA | CLUB
REDAKCJA | REKLAMA | KONTAKT
X
Fashionpost

X
Drogi Czytelniku,
Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.
Pliki cookie
Strona fashionpost.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.