MODA
Loewe wprowadza nas w świąteczny nastrój swoją nową kampanią reklamową
12.12.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Loewe jest jedną z wielu marek, które wprowadzają na rynek świąteczne kampanie reklamowe. Marka modowa pod szyldem Jonathana Andersona zaprezentowała swoją kolekcję pożądanych torebek, akcesoriów, odzieży i nie tylko w oczekiwaniu na sezon prezentów.
Sfotografowana przez Lukasa Wassmanna kampania reklamowa przedstawia najlepiej sprzedające się przedmioty Loewe w różnych kategoriach. Na zdjęciach możemy dostrzec kultowe modele torebek, w tym Puzzle, Hammock, Goya, Bracelet Pouch, Luna oraz Flamenco. Każda z nich została odświeżona nowym kolorem inspirowanym starożytną ceramiką.
Przytulne przedmioty zajmują centralne miejsce w kampanii reklamowej. Mowa o ręcznie robionych szalikach, którym towarzyszą akcesoria i biżuteria Anagram. Oprócz akcesoriów modowych i odzieży, świąteczna kolekcja obejmuje świece zapachowe. Są one doskonałym uzupełnieniem świątecznej kampanii reklamowej.
W ciągu ostatniego roku Loewe wypuściło na rynek szeroką gamę pożądanych, wyróżniających się akcesoriów. Podczas Paryskiego Tygodnia Mody na sezon wiosna/lato 2023 marka prezentowała na swoim wybiegu pompowane buty i okulary przeciwsłoneczne, które później stały się ulubieńcami fanów na imprezach modowych.
Wszystkie produkty można kupić na stronie internetowej marki oraz stacjonarnie, w butiku.