MODA
Loewe kontynuuje kampanię reklamową na sezon SS23 mieszając iluzję z rzeczywistością
27.02.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Po surrealistycznym pokazie mody na wybiegu z zeszłego sezonu w Paryżu, LOEWE kontynuuje swoją figitalną passę z zupełnie nową kampanią reklamową stworzoną przez wieloletniego współpracownika, Davida Simsa.
Nowa kampania z udziałem globalnego ambasadora marki, Taylora Russella, ma na celu zbadanie koncepcji używania mowy ciała jako sposobu promowania produktów i wizji Russella zacierającego granice między iluzją a rzeczywistością.
Podkreślając wyróżniające się produkty, takie jak torba Paseo ze skóry Nappa, miękka torba puchowa Goya i pikselowy sweter, kampania odzieży damskiej SS23 skupia się na jej najbardziej żywych akcesoriach w dramatycznych sceneriach.
Nowa kampania z udziałem globalnego ambasadora marki, Taylora Russella, ma na celu zbadanie koncepcji używania mowy ciała jako sposobu promowania produktów i wizji Russella zacierającego granice między iluzją a rzeczywistością.
Podkreślając wyróżniające się produkty, takie jak torba Paseo ze skóry Nappa, miękka torba puchowa Goya i pikselowy sweter, kampania odzieży damskiej SS23 skupia się na jej najbardziej żywych akcesoriach w dramatycznych sceneriach.
Pozostając wiernym surrealistycznemu charakterowi LOEWE, kampania zawiera celowo widoczną scenografię, z tłem otwarcie przyklejonym do ścian lub niedbale rozłożonym na kanapach i krzywo ułożonych dywanach. Sceneria czerpie inspiracje z tradycyjnych portretów martwej natury, łącząc zniszczone marmurowe tła ze współczesnymi przedmiotami.
Wszystkie produkty LOEWE są dostępne na stronie internetowej marki.
Wszystkie produkty LOEWE są dostępne na stronie internetowej marki.