MODA

Local Heroes współpracuje z ulubioną marką Beyoncé

28.06.2016 Patryk Chilewicz

Local Heroes współpracuje z ulubioną marką Beyoncé

Znakiem rozpoznawczym firmy NCLA są wegańskie produkty do paznokci, a pośród fanów marki znajduje się wiele gwiazd zza oceanu, między innymi Kylie Jenner, Miley Cyrus czy Beyonce. W ich kolaboracji z Local Heroes pojawią się trzy wzory: „Tie Dye”, „Pussy Power” oraz „Local Heroes Essential”, nie zabraknie też wzorów z ich poprzednich współpracy z GRL PWR Gang i Martiną Martian. Naklejki mogą utrzymać się na paznokciach nawet do 2 tygodni, a ich nałożenie zajmuje jedynie 10 minut, co sprawia, że są idealną alternatywą dla wakacyjnego manicure. W dodatku, partnerem projektu w Polsce będą Olga Urbowicz i Gabriela Kołodko, założycielki mobilnych salonów kosmetycznych ManiTruck i sieci Nailed It.

Premiera kolekcji odbędzie się 29 czerwca na festiwalu Open’er w ManiTruck, a do regularnej sprzedaży naklejki wejdą 4 lipca. Będzie można je zakupić online na stronach www.localheroes.comwww.shopncla.pl albo w salonach Nailed It (Warszawa, Częstochowa, Wrocław), The La Paz oraz Studio Lejdis Tomaszów Mazowiecki.