MODA

Little Simz gwiazdą nowej kampanii Vans

09.04.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Little Simz gwiazdą nowej kampanii Vans

Marka Vans zaprosiła brytyjską raperkę Little Simz do wystąpienia w nowej kampanii reklamowej „This Is Off the Wall” na 2023 rok.

Kontynuując zaangażowanie marki w indywidualność i wyrażanie siebie, w kampanii pojawia się również cała masa talentów znanych ze swojego wkładu w swoją branżę. Nazwiska takie jak Beatrice Domond, Felipe Nunes, Irene Kim, Cocona Hiraka, Arthur Bray i Salome Agbaroji dołączają do listy, której celem jest wzmocnienie pozycji następnej generacji współczesnych twórców.

Wizualnie kampania może pochwalić się odważnymi paletami kolorów i zniekształconymi efektami wizualnymi, ale wciąż pozwala, by jej najnowszy fason obuwia był gwiazdą programu. „Knu Skool” nawiązuje do klasycznego projektu Old Skool, nowe tenisówki oferują współczesne uniesienie popularnego stylu, dodając bufiasty język i kołnierz kostki wraz z zamszowymi cholewkami i nowymi uchwytami na pięcie.

O swoim pojawieniu się w nowej kampanii, Little Simz powiedziała: „Styl jest dla mnie źródłem, gustem, tożsamością. Kiedy myślę o moim stylu, modzie i muzyce, wierzę, że to czyni mnie tym, kim jestem. Simz osoba, Simz artysta. To bardzo odzwierciedla mój charakter i to, co mnie interesuje. Szczerze mówiąc, nie sądzę, że to, co robisz, jest ważne, jak to robisz.”