Odkąd Jeremy Scott w 2013 roku stanął za sterami Moschino, uczynił z włoskiego domu mody jedną wielką formę celebracji globalnego świata popkultury. Motywem przewodnim jego kolekcji był już między innymi McDonald’s, lalka Barbie, SpongeBob Kanciastoporty oraz słynne Atomówki. Fakt, iż to właśnie ta marka nawiązała współpracę z Nintendo, nie jest więc w żaden sposób zaskakujący.
Limitowana kolekcja „Super Moschino!”, którą Scott zaprojektował z okazji 30. rocznicy powstania kultowej gry „Super Mario Bros” składać się będzie z ubrań i dodatków, na których zobaczymy słynne, wykreowane przez japoński koncern postaci: Mario i jego brata Luigi oraz księżniczkę Peach. W kolekcji nie zabraknie także oversize’owych swetrów z wizerunkami bohaterów, monet, grzybków i gwiazdek napotykanych przez Mario podczas jego rozmaitych przygód.
Jeśli jesteście fanami kultowej gry, z pewnością zainteresuje was fakt, iż limitowaną kolekcję nabyć można za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej Moschino oraz w wybranych butikach stacjonarnych na całym świecie. Gotowi na mały powrót do przeszłości?