Levis i Crocs łaczą komfort z wysoką jakością w nowej wspólnej kapsułowej kolekcji obuwia.
Prawdziwe ikony są zawsze aktualne i ponadczasowe. Od 1853 roku firma Levi Strauss & Co. niezmiennie angażuje się w tworzenie wysokiej jakości dżinsów i ponadczasowych projektów, które od pokoleń są synonimem wyrażania siebie. W tym roku marka Levi’s® świętuje 150. rocznicę powstania dżinsów 501®, jednej z najtrwalszych ikon stylu na całym świecie. W ramach obchodów rocznicy Levi’s® nawiązał współpracę ze światową marką obuwia Crocs, znaną z charakterystycznych projektów i niewiarygodnie wygodnych butów. Te dwie ukochane przez wielu fanów mody marki połączyły siły, aby stworzyć obuwie komfortowe o wysokiej jakości designu w zupełnie nowej kolekcji kapsułowej Levi’s® x Crocs.
Dwie pierwsze propozycje z kolekcji to odświeżone podejście do chodaków All-Terrain Clog firmy Crocs. Każda para została wzbogacona o wierzch owinięty dżinsem, wykończony przeszyciami Sashiko – tradycyjną japońską techniką haftu. Podobnie jak w przypadku każdej pary dżinsów Levi’s®, na prawym bucie znajduje się czerwona wszywka oraz guziki Levi’s® na pasku na pięcie. Dodatkowo na wkładce znajduje się japońskie logo Two-Horse. Do każdej pary dołączone są także trzy wysokiej jakości metalowe zawieszki Jibbitz™, wykonane na zamówienie na potrzeby tej współpracy. Dostępne w kolorach Navy i Bone, chodaki mają regulowane paski na pięcie i wytrzymałe podeszwy zewnętrzne z ulepszonym bieżnikiem zapewniającym lepszą przyczepność i wsparcie.
Kolejna propozycja z kolekcji kapsułowej Levi’s® x Crocs obejmuje klasyczne chodaki z nadrukiem tie-dye, inspirowane japońską techniką farbowania Shibori. Do cech szczególnych buta należą zawiasy Levi’s® z trzpieniem na guziki, czerwone podeszwy zewnętrzne i znaczek Two Horse-Pull na pięcie na wkładce. Podkreślając możliwość wyrażania siebie, Classic Clog wyposażone są w osiem niestandardowych zawieszek Levi’s® Jibbitz™ inspirowanych kontrkulturą lat 60. i archiwalnymi grafikami Levi’s®.
Byliśmy podekscytowani możliwością współpracy z myślącym przyszłościowo zespołem Crocs nad połączeniem naszych dwóch kultowych marek w celu stworzenia tej innowacyjnej, kapsułowej kolekcji.
Kenny Mitchell, dyrektor ds. marketingu marki Levi’s® w Levi Strauss & Co.