MODA

Levi’s prezentuje tęczową kampanię „Wszystkie zaimki miłości” w związku z Pride Month

18.06.2021 FASHIONPOST

Levi’s prezentuje tęczową kampanię „Wszystkie zaimki miłości” w związku z Pride Month

Levi’s kolejny rok wspiera walkę o równe prawa, inkluzywność i postęp. Tegoroczna kampania Levi’s® Pride 2021 zachęca do empatycznego i inkluzywnego podejścia do osób ze społeczności LGBTQIA+ i poprzez hasło „All Pronouns. All Love” podkreśla jak istotne jest stosowanie odpowiedniego zaimka wobec danej osoby, ale nie tylko, bo kampania „All Pronouns. All Love” przedstawia historię skupioną na miłości, pełną optymizmu i zrozumienia. W Polsce Levi’s stworzył kampanię „Wszystkie zaimki miłości”, którą chce zwrócić uwagę na to, jak ważne jest postrzeganie ludzi tak, jak sami by tego chcieli. 

W kampanii bierze udział pięć osób reprezentujących społeczność LGBTQIA+, pochodzących z różnych środowisk a inspiracją do jej stworzenia była trwająca obecnie społeczna dyskusja dotycząca użycia zaimków związanych z płcią. W ramach lokalnej aktywacji Levi’s® zaprosił do współpracy sześcioro inspirujących osób – dziennikarza Antona Ambroziaka (@anton.ambroziak) z partnerką Karoliną Kędziorą (@wyrodnaa), Dawida Nickela (@dawidnick), reżysera filmu Ostatni Komers / Love Tasting, pisarkę Dorotę Kotas (@kotas_dorota), autorkę „Pustostanów” i „Cukrów”, Olę Kaczorek (@the_real_kaczorek) – osobę współprzewodnicząca Stowarzyszeniu Miłość nie Wyklucza oraz Andrzeja Szwana i jego drag personę – Lullę La Polaca (@lullalapolaca). W wyniku wspólnej akcji powstała sesja zdjęciowa, wykonana w Ogrodzie Botanicznym PAN w Powsinie oraz cykl inspirujących wideo, które będą pojawiać w kanałach social-media marki, gdzie osoby zaproszone do akcji dzielą się swoimi doświadczeniami i opowiadają o swojej drodze do zostania… sobą. 

 

 

Od momentu powstania marki Levi Strauss & Co w 1853 roku, walczymy o równość, inkluzywność i postęp. Zaczynając od zintegrowania naszych fabryk w USA w latach 50., zanim rząd federalny ustanowił prawo zniesienia segregacji rasowej, po działania mające na celu zniesienie poprawki nr 8, która zakazywała małżeństw jednopłciowych w Kalifornii. W 1992 roku marka Levi’s® była pierwszą firmą z listy Fortune 500, która oferowała ubezpieczenie zdrowotne osobom partnerskim swoich pracowników i pracowniczek niezależnie od ich płci. Levi’s® od dawna prowadzi realne działania na rzecz równego i sprawiedliwego traktowania osób LGBTQIA+ na całym świecie.

„Levi’s® posiada długoletnią tradycję uczciwego traktowania swoich pracowników i fanów, wspierając społeczność́ LGBTQIA+. Co roku, z dumą, poprzez naszą kolekcję Pride celebrujemy obecność społeczność LGBTQIA oraz czynnie bierzemy udział w wydarzeniach związanych z równością na całym świecie. Uważamy, że to bardzo ważne, aby postrzegać ludzi tak, jak chcą być postrzegani. Dlatego w tym roku, naszym celem jest zaprezentowanie kolekcji Pride hasłem, którego nie da się zignorować: Respect all pronouns,” mówi Jen Sey, President, Levi’s® Brand.

Kolekcja Levi’s® Pride 2021, która jest swego rodzaju listem miłosnym do społeczności LGBTQIA+, zawiera unisexowe klasyki Levi’s® ozdobione tęczową grafiką inspirowaną falującą flagą z dzielnicy Castro w San Francisco. W kolekcji zobaczymy m.in. Liberation Trucker Jacket, kurtkę w jasnym odcieniu indygo z tęczowym panelem na plecach z zaimkami „they/them, she/her, he/him, we”, ogrodniczki Liberation Short-All z detalami w tęczową grafikę na guzikach i wszywkach oraz biały kombinezon Liberation Jumpsuit z zaimkami „they/them, she/her, he/him, we”. Uzupełnieniem kolekcji są dwa t-shirty z nadrukiem, tank top, klasyczna bluza i „stanik sportowy”, każda z tych rzeczy ozdobiona w tęczowy print.

Akcesoria z kolekcji Levi’s® Pride również zostały ozdobione tęczową grafiką – wśród nich znajdziemy Pride Sling Bag z denimu, dwustronny kapelusz Pride Ranger Hat, tęczowe szelki Pride Suspenders, czapkę Pride Snapback Hat z jasnego denimu oraz tęczową bieliznę.