Marka Levi’s od dziesięcioleci wspiera społeczność LGBTQIA+. W tym roku z okazji Pride Month celebrują siłę, historię i wyjątkowość tej społeczności. Bohaterami ich kampanii są postacie z niezwykle inspirującymi historiami, zarówno osoby LGBTQIA+, jak i osoby ich wspierające, zachęcani są do wyrażania siebie. A to wszystko dzięki kampanii, która stawia przed nami pytanie – “How do you show up?”
Levi’s i LGBTQIA+
Tegoroczna linia Levi’s Pride stawia wyrażanie siebie jako spektrum i podkreśla niebinarność oraz płynność płciową. Lawendowa paleta kolorów, która przoduje w kolekcji, to ukłon w stronę grup aktywistów LGBTQIA+ z lat 70–chi 90–ch. Ich odwaga wniosła wybuchową energię do ruchu na rzecz praw gejów i odzwierciedla dzisiejsze kulturowe dążenie do wyznaczonego celu przez młodzież queer i trans. W kolekcji zobaczymy spodnie 501® ’93 Straight w kolorze Light Indigo Destructed, sukienkę RadicalLove Dress, kamizelkę Liberation Trucker Vest oraz kapelusz Pride Bucket Hat w kolorze DeepPurple. Jeansy Levi’s® oraz 501-ki były noszone przez dziesięciolecia jako symbole protestów, solidarności i wyrażania siebie. Wraz z nadejściem kultury motocyklistów i pojawieniem się świeżych twarzy w Hollywood w latach 50-tych, jeansy 501® uosabiały hipermęskość. Dzięki idealnemu dopasowaniu i wszechstronności, które zacierały tradycyjne granice między płciami, jeansy 501® same stały się symbolem buntu.
„Kampania Levi’s® Pride 2023 to globalna celebracja społeczności LGBTQIA+ i jej potężnej historii w zakresie autentycznego wyrażania siebie,” mówi Lance Relicke, Vice President of Global BrandExperience, Levi Strauss & Co. „W klubach, na protestach i paradach równości, czyli gdziekolwiek, gdzie ludzie zbierają się w imię miłości i inkluzywności, wielu z nich z dumą pokazuje się w swoichjeansach Levi’s® 501®. Społeczność LGBTQIA+ ma w sobie tyle szczerej miłości do marki Levi’s®.Jesteśmy podekscytowani, że możemy ją bezustannie odwzajemniać, a podczas Pride 2023 wszczególności.”
Marka Levi’s® kładzie nacisk na wsparcie działań na rzecz osób LGBTQIA+ także i w Polsce, tworząc lokalną kampanie. W tym roku do kampanii marka zaprosiła trzy osoby: Adrianę Hyzopska modelkę, uczestniczkę programu Top Model, osobę transpółciową, Sylwię Chutnik kulturoznawczynię, pisarkę, działaczkę społeczną oraz Piotra Grabarczyka – dziennikarza show-biznesowego, twórca podcastu „Dyskoteki, chłopaki i ogólnie takie takie” i autor książki o tym samym tytule.