Marka Juicy Couture właśnie zaprezentowała swoją kampanię obuwniczą na sezon wiosna/lato 2023, a po zapoznaniu się z jej ofertą jesteśmy gotowi na zawsze pozbyć się naszych sneakersów.
Nowa kampania reklamowa sfotografowana przez Charliego Gatesa i wyprodukowana przez wywołującą marzenia królową estetyki, Mishę Meghnę, przedstawia podstawowe modele obuwia marki w letnich wersjach, w tym błyszczące sandały i klapki na platformie. Dzięki stylizacjom Chloe Griffin (którą możesz rozpoznać jako osobę odpowiedzialną za najlepsze stylizacje Amelii Dimoldenberg) kampania łączy odważną estetykę roku 2000 z nowoczesnym grunge’em.
Kolekcja, na którą zwracają uwagę kluczowe modele, takie jak Juicy Chunky Mule w odcieniach takich jak „Sharp Green”, „Cotton Candy” i „Sheer Lilac”, obejmuje również sandały marki Satin Diamante Mule i Sandały Diamond Heel w zawrotnej gamie kolorystycznej gotowej na dyskotekę.
Nową kolekcję można kupić na stronie internetowej marki.