URODA

LELO wkracza do świata beauty

28.05.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

LELO wkracza do świata beauty
LELO, marka zajmująca się zdrowiem seksualnym, której celem jest sprawienie, by ludzie byli pewni swojej seksualności, wkroczyła w świat piękna, wprowadzając dwie luksusowe szminki zaprojektowane w celu podkreślenia i uwolnienia prawdziwego uroku.

W celu uczczenia 20 lecia powstania firmy, LELO chciała opracować produkt, który celebruje wolność i siłę. Wiedziała, że dobre samopoczucie seksualne jest najważniejsze, ale to, co ludzie myślą o sobie, ma największe znaczenie. Dla entuzjastów piękna nie ma nic bardziej podbijającego niż odrobina szminki, która sprawi, że poczujecie się, jakbyście mogli zawładnąć światem. 
 
Wiedząc o tym, firma LELO stworzyła klasyczną, praktyczną, nadającą się do noszenia szminkę, która pasuje do każdego odcienia i odcienia skóry. „Jesteśmy w LELO bardzo podekscytowani, że możemy rozpocząć tę nową podróż, aby wznieść się na wyższy poziom gry kosmetycznej dzięki naszej ofercie LELO Beauty”, powiedział w komunikacie prasowym Luka Matutinovic, dyrektor ds. marketingu firmy LELO.

Płynna szminka LELO jest dostępna w 5 odcieniach: „Freak”, zmysłowy fiolet, „Horizontal Tango”, pomarańczowo-czerwony „Booty Call”, niebiesko-czerwony, „Hot Af”, klasyczna czerwień i „Nymph”, głęboki jagodowy odcień. Pomadki są nasycone dobroczynnymi dla skóry składnikami, takimi jak jałowiec, który dotlenia skórę i zapewnia pulchny i młodzieńczy wygląd.

Dla tych, którzy szukają bardziej kremowej formuły, pomadki LELO „Stylo” są dostępne w formule od kremowej do matowej i są dostępne w pięciu odcieniach, w tym „One Night Stand” w kolorze nude „boom-boom room”.

Płynna pomadka LELO i szminka „Stylo” są dostępne w sprzedaży detalicznej za 39 USD i można je zdobyć za pośrednictwem strony internetowej marki.