MODA, FASHION MAN
Lata 90. w najlepszym wydaniu – nowa kampania marki Sprandi AW 21
02.09.2021 Fashion Post
W swojej kolekcji Always Right na jesień – zimę 2021 marka Sprandi postanowiła złożyć hołd kultowym latom 90. Dlatego nie mogło zabraknąć w niej: dzianinowych sukienek, obszernych koszulek, bluz z kapturem i kultowych sneakersów.
Marka Sprandi uwielbia czerpać z własnych korzeni, które sięgają do lat 90. To właśnie wtedy po raz pierwszy zobaczyliśmy na ekranach telewizorów supermodelkę, ówczesną „it girl” i ikonę lat 90. Cindy Crawford w reklamie Pepsi-Cola. To właśnie tą historią zainspirowali się twórcy kampanii reklamującej jesienno-zimową kolekcję Sprandi. W rolę Cindy wcieliła się jedna z najpopularniejszych modelek młodego pokolenia, Taylor Hill, która jeansowe szorty Cindy zamieniła na pastelowe spodenki sportowe, bezdroża przemierza w ultrawygodnych sneakersach, które poniosą ją tam, gdzie tylko będzie chciała.
Zarówno kampania Sprandi Always Right, jak i sama kolekcja jest wielkim ukłonem marki w stronę dekady lat 90. Znajdziemy w niej pastelowe komplety bluz i spodni oraz spodenek, luźnych koszulek, hoodie z logo marki, a także popularne w ostatnich sezonach zestawy dopasowanych topów i kolarek. Bazujące na palecie barw zieleni, błękitu, żółci, różu i lawendy, podbite klasyczną czernią i bielą zestawy idealnie sprawdzą się zarówno na stylowe zakończenie lata, jak i na optymistyczne wejście w jesienne dni. Świetnie wyglądają zarówno w jednokolorowych zestawieniach, jak i dowolnych kombinacjach.
Podobnie jest z chlubą marki – sneakersami. W tym sezonie naprawdę będziemy mieli w czym wybierać – chcąc stworzyć idealnie skompletowane looki możecie postawić na pastelowe kicksy, a jeśli zależy wam na mocnym wejściu w nowy sezon, idealnym wyborem będą buty w odcieniach czerwieni, khaki lub wielokolorowe modele. Możemy w ciemno obstawiać, że jednym z najbardziej rozchwytywanych modeli będą sneakersy z wysoką cholewką, które świetnie wyglądają zarówno w stylizacjach z szortami, jak i z typowo jesiennym, przytulnym outfitem. Co do stylu – Sprandi zawsze ma rację.
Poza kolekcją, bazującą na klasycznych, ponadczasowych fasonach nawiązujących do stylu lat 90., gwiazdami samej kampanii zostali Taylor Hill oraz Matthew Noszka. Taylor jest wymieniana w pierwszym szeregu najpopularniejszych modelek młodego pokolenia. Chodziła po wybiegach czołowych projektantów świata mody, była aniołkiem Victoria’s Secret, a jej instagramowe konto obserwuje 16,8 mln followersów. Partnerujący jej Matthew Noszka dzięki swojej atletycznej sylwetce współpracuje z największymi projektantami mody męskiej, m.in. Tomem Fordem, Hugo Bossem, czy Calvinem Kleinem, a amerykański Vogue umieścił go w 2016 r. na liście najlepiej zbudowanych mężczyzn. Za klimatyczny klip i zdjęcia kampanii odpowiada słynna brytyjska fotografka Charlotte Wales.
Kolekcja dostępna już w salonach marki i na stronie ccc.