MODA

Łam konwenanse z nowym zegarkiem G-SHOCK

21.02.2023 Fashion Post

Łam konwenanse z nowym zegarkiem G-SHOCK

Pokolenie Z od początku łamie wszelkie konwenanse. Wyznacza własny sposób na przeżywanie codzienności i jej kreowanie. Zamiast podążać za trendami, sami tworzą trendy. Dlatego by wyrazić siebie, nie potrzebują dziś żadnej marki. Jednak jeśli jakieś wybiera to tylko te, które rozumieją jej przedstawicieli, które same łamią zasady i wyróżniają się na tle innych. Tak jak G-SHOCK, który w tym roku obchodzi 40 lecie.

G-SHOCK – zegarek, który wyprzeda trendy

Od kiedy tylko G-SHOCK pojawił się na rynku wyprzedzał czasy swoją niepowtarzalnością. Jego twórca Kikuo Ibe chciał stworzyć produkt ponadczasowy, również ze względu na swoją ważną cechę — wytrzymałość. On sam zepsuł swój pamiątkowy zegarek po ojcu, dlatego chciał dać kolejnym pokoleniom produkt, który wytrzyma niemal wszystko. G-SHOCK w najnowszej odsłonie kampanii marketingowej pod hasłem #BuiltDifferent przypomina o swoich korzeniach. Marki, która daje wyraz indywidualnemu i niepokornemu charakterowi, która wyrasta z kultury streestyle’u i streetart’u, która pozwala wyrażać siebie.

Kampania promuje najnowszą linię zegarków GA-2100 G-SHOCK. To produkty ultraodporne na uszkodzenia, wodoszczelne do 200 m głębokości i wstrząsoodporne. Gruba, charakterystyczna dla G-SHOCK koperta, została w tym przypadku zastąpiona znacznie cieńszą — w niektórych modelach to nawet 11,8 mm. To zegarek idealny dla pokolenia, któremu trudno dotrzymać kroku.

 

Tworząc G-SHOCK chciałem skierować do innych przesłanie, w którym zachęcam do tego, aby ludzie pielęgnowali swoje przekonania, nawet jeśli sprzeciwiają się czasom, w których żyją” — mówi twórca marki, inżynier Kikuo Ibe. To właśnie te wspólne wartości dla G-SHOCK i Gen Z pozwalają im wspólnie kreować nową rzeczywistość.

Materiał sponsorowany