Znana na całym świecie marka Lacoste podjęła współpracę ze światowym gigantem streamingu – Netflixem! Wypuścili niezwykłą kolekcję, której twarzą w Polsce został Maciej Musiał!
Lacoste x Netflix
Klasyczne, ale z żartem i przewrotnością – tak najlepiej opisać projekty z najnowszej kolekcji Lacoste, która powstała we współpracy z Netflixem. Choć na większości projektów sławny krokodyl wydaje się być taki sam jak zawsze, kiedy zobaczymy go z bliska widzimy, że w niektórych projektach otrzymał paszczę potwora ze Stranger Things, a w innych perukę królowej z Bridgertonów. W kolekcji znajdziemy klasyczne koszulki polo, t-shirty, bluzy, ale i majtki z napisem „Netflix & Chill. Komplety ubrań (zestawy góra i dół) pokryte zostały od góry od dołu napisani „Netflix” i „Lacoste”, które z daleka zlewają się w jeden wzór. Twarzą polskiej kampanii wizerunkowej kolekcji został Maciej Musiał, jeden z najbardziej znanych aktorów młodego pokolenia.