MODA

La Ligne – nowa marka redaktorek amerykańskiego „Vogue”

21.04.2016 Justyna Majka

La Ligne – nowa marka redaktorek amerykańskiego „Vogue”

Kreatorki tej nowej amerykańskiej marki obiecują, że rozwiążą codzienne odzieżowe problemy każdej kobiety. Stawiają na niezobowiązującą prostotę oraz przede wszystkim stroje, które można nosić w weekend. Znakiem rozpoznawczym marki mają być marynarskie oraz asymetryczne paski, którymi pokryte są golfy, sukienki, topy bez ramion i ołówkowe spódnice. Kolorystyka, jak na razie, opiera się o czerń, biel, granat i szarości.

Lookbook La Ligne

Byłe redaktorki amerykańskiej biblii mody, wcielają do swojej nowej marki wieloletnie doświadczenie wyniesione z branży mody, licząc, że kontakty wypracowane przez wiele lat w redakcji „Vogue” przeniosą się na rosnącą sprzedaż. Twarzą marki uczyniły trendsetterkę, Leandrę Medine prowadzącą popularny portal modowo-lifestylowy, „The Man Reppeler”, który śledzą miliony kobiet na całym świecie. Eklektyczny styl Medine jest zawsze chętnie uchwycany przez fotografów ulicznej podczas każdego tygodnia mody.

Streetstyle z Nowego Jorku z Leandrą Medine w roli głównej

Ubrania La Ligne są już dostępne na najpopularniejszej platformie sprzedażowej Net-a-Porter. Ceny wahają się w granicach od 155 do około 600 euro. Największa popularnością cieszy się czarny kombinezon. Oferta podzielona jest na dwa działy: Essentials – z odzieżą bazową oraz Edition – najświeższe trendy z każdego sezonu. Wszystkie propozycje stworzone zostały tak, aby w zawsze dobrze pasowały do siebie w każdej konfiguracji. Moda według Le Ligne ma być ponadczasowa i dopasowana do potrzeb współczesnych kobiet.