brak kategorii

Kylie Jenner w kampanii Puma – pierwsze zdjęcia!

14.03.2016 Michalina Murawska

Kylie Jenner w kampanii Puma – pierwsze zdjęcia!

„PUMA Fierce” – tak brzmi nazwa najnowszego modelu buta od niemieckiej marki, który docelowo ma być prawdopodobnie konkurencją dla słynnych „Yeezy Boost” i który zadebiutuje na sneakersowym rynku już 1. kwietnia. Jego twarzą została najmłodsza latorośl klanu Kardashianów, czyli Kylie Jenner – celebrytka, gwiazda mediów społecznościowych, królowa Snapchata, a prywatnie szwagierka aspirującego do kariery projektanta rapera. Decyzją o rozpoczęciu współpracy z Pumą, „Jennerówna” nieco wyłamała się więc z obowiązującego w swojej rodzinie trendu promowania produktów z metką „Yeezy”.

Nie wiadomo jak znany z wybuchowego temperamentu Kanye West zareagował na tę swoistą „niesubordynację” Kylie. Wiadomo, że Puma chyba poważnie wzięła sobie do serca statystyki i postanowiła wreszcie naprawdę zacząć konkurować z dominującymi na rynku Adidasem i Nike. Najpierw nawiązała współpracę z Rihanną, a powstałe w jej wyniku camelowe, zamszowe creepersy wyprzedały się błyskawicznie i zostały jednym z najmodniejszych modeli butów 2015 roku. Niemiecka marka postanowiła więc pójść za ciosem i wniosła kolaborację z Rihanną na zupełnie inny poziom – kolekcja „Fenty x Rihanna” zaprezentowana na ostatnim tygodniu mody w Nowym Jorku okazała się ogromnym sukcesem, a pokaz należał do najjaśniejszych momentów podczas całej imprezy.

Pomimo tego, że Puma na razie udostępniła jedynie dwa zdjęcia z kampanii z udziałem Kylie Jenner, młoda ambasadorka na dobre rozpoczęła już kampanię w mediach społecznościowych. Na snapchacie regularnie filmuje zbliżenia na nowy model butów Puma, kilka dni temu zamieściła także na Instgramie zdjęcia w czarnym komplecie niemieckiej marki, który postanowiła wykorzystać jako bikini.

Jeśli Puma angażując do swojej kampanii Kylie postanowiła dotrzeć do młodszej grupy odbiorców, z pewnością nie mogła trafić lepiej. Nie od dziś wiadomo, że wszystko czego dotknie się 18-latka zamienia się w złoto, a wyprzedana na pniu kolekcja szminek jeszcze przez lata służyć będzie za marketingowe „case study” dla wielu osób analizujących wpływ mediów społecznościowych na biznesowy sukces. Jednak Puma decyzją o zaangażowaniu Kylie Jenner wkroczyła także niejako na terytorium Adidasa, który zdawał się mieć monopol za zaopatrywanie sportowej garderoby członków klanu Kardashian-Jenner. Czy będzie to początek konfliktu w najpopularniejszej rodzinie świata i kto na całej współpracy zyska, a kto straci, pokaże czas. Jedno trzeba przyznać: Kylie w nowej kampanii wygląda absolutnie fenomenalnie!