URODA

Kylie Jenner przedstawia pierwszą mascarę w historii swojej marki

02.04.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Kylie Jenner przedstawia pierwszą mascarę w historii swojej marki

Kiedy Kylie Jenner weszła do branży kosmetycznej w 2014 roku wraz z Kylie Cosmetics, głównym produktem marki były jej autorskie zestawy do ust. Od tego czasu marka ewoluowała od ust do policzków, oczu, a nawet produktów do pielęgnacji skóry. Jeśli chodzi o makijaż, następny w portfolio KarJenner jest tusz do rzęs.

W poście na Instagramie Jenner udostępniła zdjęcie z podpisem: „Nasz pierwszy tusz do rzęs. Tusz do rzęs Kylash Volume pojawi się 6 kwietnia.” Na stronie marki pojawiła się seria zdjęć, na których Kylie wydzielała ciemne i tajemnicze sylwetki z reflektorami na puszystych rzęsach i oczach, aby podkreślić nadchodzący drop. Nie wiemy, czego spodziewać się po maskarze „Kylash” pod względem formuły, opakowania czy ceny, ale możemy się spekulować, że nowa odżywka do rzęs będzie skierowana do osób, które lubią tusze wydłużające i zwiększające objętość.

Jeśli tusz da nam upragniony efekt rzęs KarJenner, to cierpliwie poczekamy do 6 kwietnia, by zapakować produkt do koszyków.