brak kategorii

Kylie Jenner poszerza ofertę swojej kosmetycznej marki

26.07.2016 Michalina Murawska

Kylie Jenner poszerza ofertę swojej kosmetycznej marki

Urodowa marka Kylie Jenner, Kylie Cosmetics, zadebiutowała na rynku w listopadzie ubiegłego roku prezentując światu pierwszą kolekcję mini zestawów do makijażu ust. Utrzymane w odcieniach brudnego różu i przygaszonego beżu konturówki i matowe szminki pobiły absolutne rekordy sprzedaży, a Kylie (pomimo pojawiających się co jakiś czas kontrowersji dotyczących jakości produktu i czasu wysyłki) mogła zanotować na swoim koncie pierwszy poważny sukces. Młodsza siostra Kim wyciągnęła także wnioski z niektórych wpadek – udoskonaliła przepustowość strony i serwis wysyłkowy, wraz z ekipą popracowała także nad ulepszeniem formuły produktów. Niedługo po tym, oferta Kylie Cosmetics rozszerzyła się o nową gamę kolorystyczną (m.in. odcienie klasycznej czerwieni, niebieskiego, a nawet czerni) oraz o metaliczne błyszczyki, które także znalazły wierną grupę odbiorców.

Kylie Jenner wielokrotnie podkreślała, że kosmetyczna marka jest jej małym „dzieckiem” i spełnieniem wszelkich dotychczasowych marzeń. Od początku wiadomo było, że młoda gwiazda ma w planach stworzenie urodowego imperium, a szminki i błyszczyki są jedynie porządną rozgrzewką przed wypuszczeniem na rynek pełnej linii kosmetyków do makijażu. Już dziś w sprzedaży pojawi się kolejny produkt sygnowany nazwiskiem Kylie – paleta cieni do oczu o nazwie „Kyshadow”.

W skład paletki weszło dziewięć cieni do powiek – wszystkie utrzymane w brązowej kolorystyce. Przy jej użyciu możemy wykonać kompleksowe, brązowe „smokey-eye” – dokładnie takie, w jakim często spotkać można samą Kylie. W zestawie znajdziemy więc jasny cień do rozświetlenia łuku brwiowego, odcienie metalicznego brązu i pomarańczy, czekolady oraz czerni, którą podkreślimy dolną powiekę.

Skusicie się?