1. Najważniejszy moment w życiu?
Mój pierwszy pokaz.
2. Największa ekstrawagancja?
W modzie obecnie wszystko jest dozwolone i większość granic została już przekroczona, więc ciężko uznać coś za ekstrawagancję.
3. Co uważasz za najbardziej przereklamowane?
Czerń. Jest wciąż za dużo czerni w modzie, a tak naprawdę delikatny róż, czyli mój ulubiony kolor może być dla niej świetną alternatywą!
4. Twój autorytet?
Mama.
5. Których słów nadużywasz?
Nie powiem.
6. Który z talentów chciałabyś posiadać?
Chciałabym umieć czysto śpiewać pod prysznicem.
7. Dokończ zdanie – moda jest dla mnie…
Pasją, narzędziem do wyrażania siebie, życiem.
8. Z czym powinny kojarzyć się twoje projekty?
Z subtelnością, kobiecością i klasą.
9. Kim jest twój klient?
Mój klient to osoba, która jest świadoma swoich modowych wyborów. Większość moich klientek to kobiety, które łączą w sobie siłę i magnetyzm z romantyzmem i delikatnością.
10. Jakim słowem określiłabyś styl swojego brandu?
Eteryczny.
11. Jak brzmi motto twojej marki?
Stressed, depressed but well dressed.
12. Dlaczego zdecydowałaś wziąć udział w HUSH w tym sezonie?
Targi HUSH to najbardziej rozpoznawalne i ekskluzywne targi mody w Polsce. Przyciągają pasjonatów mody i są świetną okazją do zaprezentowania kolekcji.
13. Co planujesz na zbliżającą się edycję HUSH?
Zaprezentować klientom najnowsze kolekcje z linii Classic i Pink Sugar oraz po raz pierwszy kolekcję bielizny.
14. Mikołajkowy prezent z twojego stoiska?
Koronkowa bielizna.
15. Czy udział w targach mody bywa trampoliną do sukcesu?
Jest na pewno świetną okazją, aby zbliżyć klientów do marki, a zadowolony klient, który powraca to dopiero sukces dla projektanta.