Brazylijska marka obuwnicza Melissa właśnie świętuje swoje 40-lecie. Jednym z bestsellerowych modeli w ofercie firmy był symbol lat 90. – żelowe sandały Possession. Legendarny model powraca – w nowych kolorach i z wegańskim certyfikatem! A pierwotne hasło kampanii – „Always the Same, Always Different” – przemieniono w manifest, który charakteryzuje dzisiejsze pokolenie: „ALL WAYS EQUAL” – „równi pod każdym względem!”
Nową kampanię wizerunkową sandałów Possession zrealizowano w Nowym Jorku z udziałem takich osobowości jak Yasmin Geurts, Kia LaBeija, Nico Geyer, Yeraldin Asencio i Dominique Shaw. Zdjęcia przywołują ducha lat 90. i podkreślają różnorodność, która uczyniła plastikowe obuwie hitem 22 lata temu.
Teraz plastikowe sandały z tworzywa MelFlex zostały uznane przez organizację The Vegan Society za przyjazne weganom. Produkcja jednej pary trwa zaledwie 26 sekund, bez wykorzystywania materiałów pochodzenia zwierzęcego.
Ponadczasowy fason i charakterystyczny zapach gumy balonowej materiału Melissa MelFlex przeniesie każdego z pokolenia Millenialsów w czasy dzieciństwa. Z okazji powrotu w 2019 roku, sandały Possession będą dostępne w czterech klasycznych kolorach w stylu retro oraz pięciu zupełnie nowych odcieniach.