MODA

Kubańskie wakacje w nowej kampanii Daily Paper

24.01.2019 Marta Roszewska

Kubańskie wakacje w nowej kampanii Daily Paper

Zaczęło się od zwykłego bloga, a przerodziło w markę modową, której przegapić byśmy nie chcieli. Marka Daily Paper znana jest każdemu miłośnikowi streetwearu. Trzech twórców marki z afrykańskimi korzeniami połączyła swoje siły w 2008 roku, by stworzyć bloga modowo-lifestyle’owego. Do promowania Daily Paper doszła produkcja t-shirtów, co narodziło w chłopakach miłość do projektowania. Od przyjaźni do biznesu – w tak krótkim czasie stali się właścicielami marki rozpoznawanej na całym świecie. Ich celem jest propagowanie symboli kultury afrykańskiej, z którą się mocno utożsamiają. W 2012 roku marka wypuściła pierwszą pełną kolekcję. Dziś prezentuje nam ekskluzywną kolekcję, zapowiadającą nadchodzący sezon.

Składając hołd kubańskiemu dziedzictwu Havana Club, marka Daily Paper promuje limitowaną kolekcję na lato 2019. Bogate dziedzictwo i głębokie połączenie z kulturą sprawiło, że obie marki zgodnie współtworzą spójną linię ubrań. 

W ofercie znajdziemy zarówno damskie, jak i męskie ubrania i dodatki: kubańskie koszule, t-shirty, kurtki, paski, szaliki, spodnie i wiele innych. Wszystkie opcje w limitowanej ilość 250 egzemplarzy (!), trafią do sprzedaży 26 stycznia na głównej stronie Daily Paper.