MODA

KREIST – nowa marka Krzysztofa Stróżyny

02.07.2015 Redakcja Fashion Magazine

KREIST – nowa marka Krzysztofa Stróżyny

Krzysztof Stróżyna zaczynał od studiów na anglistyce, a zakończył edukację z dyplomem z projektowania na Central St.Martin’s College of Art. & Design. Po fali sukcesów zniknął z modowej mapy, ale spieszymy donieść, że właśnie powraca. I to z nową marką KREIST. Już od 2.lipca będzie można kolekcję Famous Face kupić online na platformie Showroom, a autorski butik internetowy Stróżyna ma zamiar otworzyć na przełomie sierpnia i września.

Założeniem przy tworzeniu kolekcji było zaprojektowanie basiców tak, by z ich noszeniem wiązała się ekscytacja równa ubieraniu high fashion. Na Famous Face składają się m.in. charakterne topy, bluzki o wyrazistych fasonach, łatwe w noszeniu spódnice, szorty i spodnie oraz unikatowo wykańczane kurtki i sukienki. Całość uzupełnia szeroka gama akcesoriów, m.in.: przywodzące na myśl płótna Pieta Mondriana drukowane jedwabne apaszki, kolorowe kapelusze z wełny czy srebrna biżuteria, inspirowana metalowymi rzeźbami Jeffa Koonsa.

Ile zapłacimy za projekty KREIST? Akcesoria, w tym torby, dostępne są od 350 zł, ceny niektórych rzeczy, wymagające użycia autorskiej technologii krawieckiej, wahać się będą jednak w granicach kilku tysięcy złotych.

Cieszymy się, że zdolny projektant wraca do gry i mocno kibicujemy nowej marce!