Jonathan Anderson, dyrektor kreatywny domu mody LOEWE prezentując kolekcję na sezon AW 22 skupił się na dodatkach. Debiutują w niej między innymi akcesoria ready-to-wear. Najbardziej wyróżniają się jednak przerysowane, jakby nadmuchane powietrzem okulary przeciwsłoneczne.
Wyjątkowe okulary LOEWE dostępne są w trzech modelach: Mask, Rectangular oraz Cateye. Pojawiły się kolorach białym, czarnym, żółtym, czerwonym oraz niebieskim. Dom mody zdecydowanie dominuje w świecie okularów przeciwsłonecznych. Weźmy np. model Paula z kolekcji SS20, który pokochały celebrytki i influencerki z całego świata.
Wyjątkowe okulary LOEWE dostępne są w trzech modelach: Mask, Rectangular oraz Cateye. Pojawiły się kolorach białym, czarnym, żółtym, czerwonym oraz niebieskim. Dom mody zdecydowanie dominuje w świecie okularów przeciwsłonecznych. Weźmy np. model Paula z kolekcji SS20, który pokochały celebrytki i influencerki z całego świata.
Model Mask jest prawdopodobnie najbardziej odważny, ponieważ składa się na jednoczęściową soczewkę otoczoną grubą oprawką rozciągającą się po bokach za pomocą zauszników z logo LOEWE. Model Rectangular składa się z dwóch oddzielnych soczewek, otoczonych zaokrągloną prostokątną oprawką i trójkątnymi ramionami, podczas gdy Cateye to współczesne podejście do klasycznego, bardziej kobiecego modelu. Każdy z modeli jest oczywiście unisex.
Sprawdź wszystkie trzy modele okularów przeciwsłonecznych od LOEWE na stronie internetowej marki. Ich cena to około 360 $.