brak kategorii

Kosmetyczna lista przebojów, część druga

25.02.2015 Redakcja Fashion Magazine

Kosmetyczna lista przebojów, część druga

DIOR-Mascara-Diorshow

Dior, Diorshow Mascara
Pomysł na maskarę Diorshow narodził się w 2002 roku za kulisami, a jakże, pokazu Diora! Makijażystka Pat McGrath nakładała wtedy modelkom tusz do rzęs przy pomocy… szczoteczki do zębów. Zespół odpowiedzialny za produkty do makijażu Dior zainspirował się tym rozwiązaniem i stworzył maskarę ze szczoteczką XXL, która zapewnia spektakularną objętość rzęs. To był strzał w dziesiątkę – dziś Diorshow jest ulubionym tuszem hollywoodzkich makijażystów i gwiazd, między innymi Hilary Swank i Emmy Roberts.

5410076561926

Pantene Pro-V
Marka Pantene narodziła się w 1947 roku w Szwajcarii – nazwa produktów do włosów pochodzi od kwasu pantotenowego, z którego otrzymywana jest prowitamina B5. W 1985 kosmetyki zostały przejęte przez Procter&Gamble – niedługo później wystartowała pierwsza z wielu legendarnych kampanii reklamowych, które przełożyły się na komercyjny sukces marki. Obecnie gama Pantene Pro-V zalicza się do 10 najpopularniejszych linii produktów do włosów na świecie.

Hero_747930013549

Creme de la Mer
Według producenta, opracowanie receptury Creme De La Mer zajęło 12 lat i wiązało się z przeprowadzeniem 6 tysięcy eksperymentów. Impulsem dla doktora Maxa Huera (fizyka pracującego dla NASA) do stworzenia cudownego kremu były oparzenia, których doznał w wyniku eksplozji w laboratorium. Jak się okazało, sfermentowane algi mogą zdziałać cuda, jeśli chodzi o regenerację skóry. Po pół wieku Creme De La Mer jest synonimem luksusu i pielęgnacji z najwyższej półki.

8121298_fpx

Clinique, Dramatically Different Moisturizing Lotion
Uniwersalny, bezzapachowy i hipoalergiczny krem nawilżający DDML trafił na sklepowe półki w USA w 1968 roku. Ten i pozostałe produkty z linii „trzech kroków” Clinique szybko stały się pielęgnacyjną klasyką, gwarantującą zdrową skórę. W zeszłym formuła Dramatically Different Moisturizing Lotion została uaktualniona, a nowa wersja funkcjonuje z „+” po nazwie – po 40 latach od jego wejścia na rynek wciąż sprzedawanych jest 6,5 milion opakowań kremu rocznie.

AA-Technologia-Wieku-krem-poltlusty_OCEANIC,images_zdjecia,31,5900116019000_1

AA Oceanic, krem półtłusty AA Cera Wrażliwa
Kolejny przykład na to, że pierwsza myśl jest najlepsza! Krem półtłusty AA był debiutanckim produktem firmy Oceanic, która wystartowała w 1982 roku. Mimo że biało-pomarańczowy słoiczek zmieniał się na przestrzeni lat, receptura kremu pozostała ta sama. Po niespełna 30 latach od jego wejścia na rynek krem półtłusty wciąż sprzedawał się w ilościach rzędu 110 tysięcy sztuk rocznie.

s1326214-main-zoom

Guerlain, Terracotta Bronzing Powder
Terracotta niekwestionowanie rządzi już od 30 lat! Ta królowa bronzerów zapewnia skórze efekt naturalnej, delikatnej opalenizny bez śladu pomarańczowych tonów, a opakowanie, w którym się kryje, wygląda jak milion dolarów. Ciekawostka: spektakularny sukces Terracotty sprawił, że w 1988 roku na rynku pojawiła się… wersja dla mężczyzn! Dziś Terracotta to cała linia brązująca: samoopalacze, kremy opalizujące, podkłady,  palety… Warto jednak pamiętać, od czego wszystko się zaczęło.

 

Pierwsza i trzecia część naszego zestawienia znajdziecie tutaj i tutaj.