MODA

Kopenhaski klimat w najnowszej kampanii marki Lasocki

11.04.2022 Fashion Post

Kopenhaski klimat w najnowszej kampanii marki Lasocki

City Leisure to najnowsza kampania marki Lasocki do ich kapsułowej kolekcji. Do sesji na kopenhaskich ulicach zapozowała Caroline Bille Brahe, duńska modelka, dla której to miasto jest domem rodzinnym. Na zdjęciach towarzyszy jej mąż i dwoje dzieci. Wybór modeli i miejsca nie mógł być lepszy, żeby oddać charakter kolekcji – wolność, a przede wszystkim miejską swobodę. 

City Leisure – kolekcja kapsułowa marki Lasocki

City Leisure to  harmonijne połączenie uroków życia w mieście z poszanowaniem natury. Wszystko ujęte zostało bez zbędnych upiększeń, ale z niezwykłym wyczuciem i czułością. Kady są też niezwykle dynamicznie i spontanicznie. Caroline Bille Brahe chodziła po wybiegach największych domów mody – Chanel, Givenchy, czy Valentino – ale teraz pozuje dla marki Lasocki zapozowała na ulicach ukochanej Kopenhagi, gdzie mieszka. Jej mąż, szef kuchni, Frederik Bille Brahe, prowadzi restaurację Atelier September oraz kilka barów i kawiarni. Pobrali się cztery lata temu, doczekali dwójki dzieci. W kampanii promują nowoczesny styl życia – jeżdżą na rowerach, zdrowo jedzą, spędzają czas z dzieciakami na łonie natury.

Gdyby City Leisure trzeba było określić dwoma słowami, to byłby to „letni weekend”. W kolekcji znalazły się buty dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Kobiece półbuty i trzewiki zostały zatopione w przygaszonych, stonowanych odcieniach błękitu, lawendy, ochry i brązu. City Leisure to także torebki o fasonie nawiązującym i do shopperki, i do hobo bag, utrzymane w odcieniu piaskowym i popielatym. Dla niego przewidziano te same fasony butów, w innej palecie barw: off-white, nude, granacie i czekoladowym brązie. Dla dzieci przygotowana została szeroka gama modeli. W linii Kids oprócz trzewików, zdobionych uroczym motywem misia, Lasocki proponuje półbuty zapinane na rzepy oraz sandały, a dla starszych dzieci (linia Young) trzewiki i półbuty. Odcienie – od ciepłego oranżu, przez atramentowy granat, po lawendę – nawiązują do najpiękniejszych barw natury.

Kolekcja marki Lasocki jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej.

 

Zdjęcia: Leo Jensen; Operator: Łukasz Jasiukowicz; Modelka: Caroline Bille Brahe z rodziną; Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC; Art Director: Maria Mastalerz, Julia Bieńkowska / CCC; Produkcja: Bartosz Majkowski, Mateusz Bzówka / CCC