Andy Warhol codziennie pił butelkę Coca Coli, którą uwielbiał i często obsadzał w roli głównej jako swoją muzę. Artysta zachwycał się demokratycznym charakterem marki w swej słynnej książce „The Philosophy of Andy Warhol: (From A to B and Back Again)”.
„To, co jest w tym kraju świetne to fakt, że w Ameryce bogaci konsumenci kupują dokładnie to samo, co biedni. Każda Coca-Cola jest taka sama, każda jest tak samo dobra. Zna ją Liz Taylor, prezydent, włóczęga i ty sam” – pisał.
W 1967 roku Warhol podobno otrzymał od Coca Coli list nakazujący mu zaprzestania pokazywania projektu”You’re In”, który zawierał kolekcję butelek Coca Coli pomalowanych na srebrno i wypełnionych tanią, cytrusową wodą kolońską ustawioną w żółtej skrzynce. Pół wieku później Comme des Garçons postanowiło przypomnieć ten projekt i stworzyło zapach „You’re In” stworzony we współpracy z Fundacją Andy’ego Warhola. Ekscentryczna marka w srebrnych butelkach umieściła bowiem zapach powstały z połączenia gorzkiej pomarańczy, aldehydów, skórki limonki, jaśminu i liści kolendry z piżmem oraz drzewa kaszmirowego i metalicznych nut. Brzmi wybuchowo.
Comme des Garçons mądrze postanowiło zrezygnować z ewentualnych odniesień do butelki Coca Coli i wybrało, prosty cylindryczny kształt. Na każdej butelce widnieje słynny cytat Warhola, w tym ten, który najlepiej uosabia ducha You’re In: „Sztuka jest tym, do czego możesz uciec”. Zapach miał dziś premierę na Dover Street Market w Nowym Jorku, a do sklepów CDG na całym świecie trafi w październiku. Część wpływów ze sprzedaży zostanie przekazana Fundacji Warhola.